Tilbake fra ferie

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Hei snupper!
Først vil jeg si tusen takk til SunShin som sladret for meg [:D]

På søndag så spottet jeg (for første gang). Klarte å rispe meg opp på crinone appl. også [&:] Så litt blod kom da. Mandag så kom det litt ferskt blod. Tirsdag også litt ferskt blod. Har igrunn hat veldig vondt i magen og litt blod. Har ikke blødd kjempe masse og lenge. Ca 5 timer i løpet av døgnet.
Er det vanlig ved prøverør? Har ikke det slik til vanlig.
Kvalm har jeg vært helt siden forrige torsdag. Skikkelig kjedelig. Men siden to billigstrimler har vært negative og det er blod så er ikke kvalmen "positiv" [:(]

Jaja, har iallefall kost oss masse i Side. Har vært rundt 35 varmegrader hver dag [:D] Nyyyyydelig [:D] (bikiniskille er ikke sååå nydelig da jeg var relativt bleik fra før [8D] [8D]
Den ølen fikk jeg ikke tatt hele av... det var ikke noe godt allikvel [&:] Men BRUN har jeg blitt [8D] he he

Vet ikke når neste forsøk blir. Har ikke penger til det nå. Ikke veldig klar for ny sprøyterunde heller. Får ta tiden til hjelp og se hva som kommer [:)]

Stor Klem

ORIGINAL: Chumalunga

Velkommen tilbake! Bra at du har hatt det så fint, tross alt!

Takk [:)]
Fikk en knekk på søndagskveld [:(] og litt uttafor på mandag morgen.
Men dette var tross alt bryllupsreisen vår så fryktelig dumt å være sur og negativ [;)]

Velkommen hjem fra ferie...jeg var selv på side i mai i fjord, var deili(første gang jeg var i syden da)
godt du har klart å kosa deg til tross for det som skjedde[:(][:(]

ORIGINAL: Chumalunga

Velkommen tilbake! Bra at du har hatt det så fint, tross alt!

Velkommen hjem snuppa.....

Det var veldig synd det skulle gå sånn. Håper dere får samlet opp igjen til nytt forøk etterhvert for dere fpr jo igjen alt over 15000, men bruk den tiden du trenger for og bygge deg opp igjen, for ikke mist håpet, det er jo noen som trenger noen forsøk for og få det til [:)]

velkommen hjem igjen søta mi..ja dumt at spiren ikke satt denne gangen...
men har du testet igjen siden sist?
hadde gjort det jeg sånn for sikkerhet skyld..
har hørt+lest at når man venter tvillinger kan man ha en liten mens de første par måndene...

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

velkommen hjem igjen søta mi..ja dumt at spiren ikke satt denne gangen...
men har du testet igjen siden sist?
hadde gjort det jeg sånn for sikkerhet skyld..
har hørt+lest at når man venter tvillinger kan man ha en liten mens de første par måndene...

Testet med digital tidligere i dag - Negativ. Men det regnet jeg med [;)]

ORIGINAL: GunnElin

Velkommen heim snupppa. Så bra at dokker har fått kosa dokker til tross for d som ha skjedd.
Håpe d går bra me dæ å at dokker får starta på ny runde så snart pengboka sei ja[:D]
Go klem

sign[:)]

Back
Topp