Tilbake fra føden

KarinMaria

Glad i forumet
Da er jeg endelig hjemme igjen fra føden. Det var en laaaaang natt! Tilstanden er egentlig den samme, men føler meg så pass ok at jeg heller vil være hjemme. Skal tilbake på kontroll på onsdag.

Fikk vite at babyen er under gjennomsnittet, men det var ikke noe farlig. Fikk hvertfall ikke forståelsen for det [:)]

Så nå skal jeg ta påsken med ro og krysse fingrene for at denne sv.forgiftningen ikke blir noe verre [:)]

GOD PÅSKE!

Krysser fingrene for at babyen holder seg inne og at svangerskapsforgiftninga er under kontroll. Slapp av og ikke gjør ting som får blodtrykket høyere opp ihvertfall:-)
Min baby er også under gjennomsnittet, men så lenge babyen ikke er under 22% mindre så gjør de ikke noe.

ORIGINAL: KarinMaria

Da er jeg endelig hjemme igjen fra føden. Det var en laaaaang natt! Tilstanden er egentlig den samme, men føler meg så pass ok at jeg heller vil være hjemme. Skal tilbake på kontroll på onsdag.

Fikk vite at babyen er under gjennomsnittet, men det var ikke noe farlig. Fikk hvertfall ikke forståelsen for det [:)]

Så nå skal jeg ta påsken med ro og krysse fingrene for at denne sv.forgiftningen ikke blir noe verre [:)]

GOD PÅSKE!

Ja men bare hold deg i ro ja, så går nok alt fint ^^, de sier at bebissen får i seg mer mad om du slapper av å ligger nede :)

Uff, ekkelt med sånn svangerskapsforgiftning!

Hvil deg og lad batteriene i påsken!

Blir spennende å se når babyen kommer, du har jo allerede passert uke 35 [:)]

Back
Topp