Tilbake fra føden

TinaL

Forumet er livet
Ikke meningen å gjøre noen skremte her om det ble tilfellet, men har vært litt redd i kveld.

For to kvelder siden så var jeg på vei i dusjen, og da kom det plutselig en dam under meg og det rant fra låret, tenkte at dette var garantert utflod, så gjorde ikke noe mer med det. I dag begynte jeg og tenke litt over det, og etter litt snakk med Stinoa, bestemte jeg meg for å ringe føden. Trodde de kom til å si at alt var i orden og at jeg bare skulle slappe av fremover, så ble livredd når de ville ha meg på sjekk!

Første jordmora jeg fikk mente at dette hørtes virkelig ut som fostervann, så ble satt på CTG og ble tatt blodprøver av. Oliver var veldig vill og hadde skyhøy hjertefrekvens + at jeg hadde en del sammentrekninger (som jeg ikke merket noe til :S)

Hun sendte meg videre til fødelegen for UL og GU. UL viste at jeg hadde rikelig med fostervann og det var ei lita "blemme" med vann i foran hodet til Oliver, så vannet var heldigvis ikke gått! :D Hun mente at han lå å trykket veeeldig nedentli, så da kunne det lett komme litt tyntflytende utflod i store mengder.

Er utrolig letta nå, håper bare han holder seg inne en stund til! :)

Flott at det ikke var fostervann [:)]

Håper dere 3 har det bra [;)]

ORIGINAL: Hylei

Flott at det ikke var fostervann [:)]

Håper dere 3 har det bra [;)]

sign

PUH! Pust ut! Det var godt det gikk bra! :)

Puh!! Det var godt å høre![:)]

godt å høre lillebebis!!
håper han får kose seg i mammas mage litt til !!

oh så godt å høre at alt bra.... jeg ble litt nervøs her ja:)

ORIGINAL: MaiMamma2010

godt å høre lillebebis!!
håper han får kose seg i mammas mage litt til !!

sign

Det var godt å høre - han burde jo helst vente noen uker til med å komme ut. Men bra å få sjekket det opp, så slipper du å bekymre deg![:)]

nå blei jeg letta [:D] bra han holder seg inni den varme gode magen en liten stund til [;)]

Good to hear:D De får holde seg inne noen uker til syns jeg...

ååå det var godt å høre :)

så bra[:D] vi får håpe han holder seg inne i noen uker til..

Godt det ikke var alvorlig[:)] er jo ikke lenge til igjen.. snart plopper vel vi i vei .. og nå som det blir april snart heheh.. Men håper han holder inne i ca 2-3 uker til for deres del så det ikke blir en prematur bebis

Så bra at alt sto bra til [;)]

Så bra at alt var som det skulle! Godt å få avkrefta at det var fostervannet da!

Flott at Oliver holder seg inne en stund til[:)]

Back
Topp