Møtte på St.Olavs i ni tiden,og mannen fikk tatt sæd prøven sin der.Vi fikk se resultatet på den etterpå,og det var en haug med små sæd celler som svømte fornøyde,en super god kvalitet med andre ord[:)]
Egguttaket var ganske smertefult,men fult overkommelig!
Dem fikk ut 17 egg[:D][:D][:D]Så jeg er kjempe fornøyd med det!
Væsken i egglederen,cysten,var tilbake og måtte tømmes igjen..Legen fortalte gang på gang at sjansene er dårlige med en væske fylt eggleder,MEN dem hadde hatt folk som ble gravide likevell.
Så nå vil jeg egentlig prøve å tenke positivt framover,og ikke "ta sorgene på forskudd".
Jeg blødde mye etter egguttaket,og det er ømt og gjør vondt nå.Men jeg skal kose meg på sofaen i hele dag[:D]Nå skal jeg snart ta Crionen tenkte jeg.
Egguttaket var ganske smertefult,men fult overkommelig!
Dem fikk ut 17 egg[:D][:D][:D]Så jeg er kjempe fornøyd med det!
Væsken i egglederen,cysten,var tilbake og måtte tømmes igjen..Legen fortalte gang på gang at sjansene er dårlige med en væske fylt eggleder,MEN dem hadde hatt folk som ble gravide likevell.
Så nå vil jeg egentlig prøve å tenke positivt framover,og ikke "ta sorgene på forskudd".
Jeg blødde mye etter egguttaket,og det er ømt og gjør vondt nå.Men jeg skal kose meg på sofaen i hele dag[:D]Nå skal jeg snart ta Crionen tenkte jeg.