Tilbake fra egguttak..

..Lykke..

Elsker forumet
Møtte på St.Olavs i ni tiden,og mannen fikk tatt sæd prøven sin der.Vi fikk se resultatet på den etterpå,og det var en haug med små sæd celler som svømte fornøyde,en super god kvalitet med andre ord[:)]
Egguttaket var ganske smertefult,men fult overkommelig!
Dem fikk ut 17 egg[:D][:D][:D]Så jeg er kjempe fornøyd med det!
Væsken i egglederen,cysten,var tilbake og måtte tømmes igjen..Legen fortalte gang på gang at sjansene er dårlige med en væske fylt eggleder,MEN dem hadde hatt folk som ble gravide likevell.
Så nå vil jeg egentlig prøve å tenke positivt framover,og ikke "ta sorgene på forskudd".

Jeg blødde mye etter egguttaket,og det er ømt og gjør vondt nå.Men jeg skal kose meg på sofaen i hele dag[:D]Nå skal jeg snart ta Crionen tenkte jeg.

17 egg er jo kjempebra da! Håper på en haug med befruktede og da[:)]  Satser på at cysten holder seg nede litt nå, og at innsett, ruging og testing går helt strålende[;)]

17 egg, wow vennen. Det var jo kjempe bra.  [:)][:)][:)]
Krysser jeg fingre og tær for at det blir mange befruktede, så du får mange på frys også.

Masse lykke til med innsetting og ruging.
Kos deg masse på sofaen og slapp av. Stoooooooooor klem. 

Angelica: Håper cysten holder seg borte[:)]Har vært hos healer i går,han var iallefall super positiv.Chakrene mine er godt åpne og flyter godt[:)]
*Bobbo*: Er super fornøyd med 17 egg[:)][:)]Nå skal jeg legge meg på sofaen og kooose meg[:D]
Stor klem til dere begge

Så utrulig bra med 17 egg då[:D] godt at dei passer på cysta di. Håpa den holder seg vekk no.

Blir utrulig spennande kor mange befrukta egg det blir, men det viktigaste er at gullegget blir klart[;)][:)]

Så bra[:D] Og gratulera med 17 egg! Blir nok mange på frys då tenker eg!![:D][:D] Gler meg til oppdatering i morgon[;)]

Kose deg masse på sofan no, det trengs, ta deg gjerne en blund også, det gjorde eg, og formen kom seg betraktelig etter da!![;)]
Drikk masse vatn fekk eg beskjed om etter uttaket, og holde meg unna salt mat.
Det var for å hindre at kroppen holdt på vatn og dermed kanskje væsken etter uttaket!![:)]

Takk Vestlandsjento og [Miss][:D]
Fikk ikke beskjed om å drikke mye vann og holde meg unna salt,så tuusen takk for informasjonen[:)]

Fytti så vondt det gjør[&:]Det går vell fint å hive inn på noen paracetter i dag sant?

Godt å høre att det gikk bra:)
17 egg å greier:D hihihi...
<3

Wow! 17 egg er jo kjempebra, satser på at det er et gullegg blandt dem [;)]
Lurer på det samme som Cici03; hvilke sprøyter har du gått på og hvilken dose? (hvis det er lov å spørre da?)

Går selv og venter spent på å starte med vårt første forsøk, begynner på spray neste helg.. Er kjempespent...
Var selve uttaket vondt?

Kos deg på sofaen, og lykke til med innsettingen [:)]
Venter spent på oppdatering etterhvert!

Klem

ORIGINAL: Cici03

Wooow 17 egg!! Regne eggsentralen jo!!Hehehe[8D][:D]
Hvilke sprøyter brukte forresten?
Blir spennende å høre hvor mange som blir befrukta, håper du får mange på frys [;)] Lykke til!

Hihi,er fornøyde med eggproduksjonen min[:D]
Jeg gikk på Gonal-f,først med dose 150 ME i 9 dager,da var eggene små på første UL,så dosen ble øket til 187,5 ME i to dager.Da var jeg på UL igjen,og dem var fremdeles små,så dosen ble øket til 225 ME i tre dager[:D]Da var dem store nok.Legen trodde da at de ble ca 8-10 egg på uttaket,men så feil kunne hun ta[:D]

kjempe flott med sååå mange egg [:D] Håper det er mange som tar seg til i morgen da. Jeg hadde også mye vondt etter eggutaket og blødde noen dager.....

Dette høres bra ut, tenk 17 egg da håper de er av bra kvalitet de fleste.

Ellers håper jeg cysten ikke tuller med deg nå og holder seg ned og ikke lager trøbel.
Krysser fungrene for deg og at du er ruger før helgen er omme.

ORIGINAL: ..Lykke..

Takk Vestlandsjento og [Miss][:D]
Fikk ikke beskjed om å drikke mye vann og holde meg unna salt,så tuusen takk for informasjonen[:)]

Fytti så vondt det gjør[&:]Det går vell fint å hive inn på noen paracetter i dag sant?

Du kan berre ta paracet ja, skal gå fint det[:)] Lurte å kvile masse no og[:)]

Det med å drikke vatn er for å hindre sånn overstimulering også syns eg å huske, veit det stod masse på eit ark som eg fikk etter uttaket.
Der det stod litt forskjellig[:)] Men sjukepleieren sa til meg at burde holde meg unna salt mat og drikka masse vatn jaffal[:)]

Wow! 17 egg er jo kjempebra, satser på at det er et gullegg blandt dem [;)]
Lurer på det samme som Cici03; hvilke sprøyter har du gått på og hvilken dose? (hvis det er lov å spørre da?)

Går selv og venter spent på å starte med vårt første forsøk, begynner på spray neste helg.. Er kjempespent...
Var selve uttaket vondt?

Kos deg på sofaen, og lykke til med innsettingen [:)]
Venter spent på oppdatering etterhvert!

Klem

Jeg gikk på Gonal-f,først med dose 150 ME i 9 dager,da var eggene små på første UL,så dosen ble øket til 187,5 ME i to dager.Da var jeg på UL igjen,og dem var fremdeles små,så dosen ble øket til 225 ME i tre dager[:D]Da var dem store nok[:)]

Uttaket var langt i fra godt,men fult overkommelig[:D]Men,det er ganske vondt nå da[&:]
Lykke til med spray start,det blir spennendes å følge med deg[:D][:D][:)]

Du kan berre ta paracet ja, skal gå fint det[:)] Lurte å kvile masse no og[:)]

Det med å drikke vatn er for å hindre sånn overstimulering også syns eg å huske, veit det stod masse på eit ark som eg fikk etter uttaket.
Der det stod litt forskjellig[:)] Men sjukepleieren sa til meg at burde holde meg unna salt mat og drikka masse vatn jaffal[:)]

Får hive inn på med vatn jeg da[:D][:D]
Fikk ingen ark med sånn informasjon jeg,hmm[&:]
Stor klem

17 egg høres kjempebra ut det. Bare slapp av på sofaen og få gubben til å
varte deg opp litt. [;)][:D]
Lykke til videre[:D]

wow, bra resultat!! Lykke lykke til videre!! [:)]

17 egg er jo knallbra[;)]nå må du bare slappe av og kose deg, snart ruger du[:D]

Back
Topp