Til tvilling74

FirstTime

Elsker forumet
Håper du blir blid nå for nå har jeg fylt inn alle fjesene i oppropstråden fra igår..puh....tok ett kvarter...

Er det om å gjør få flest mulig fjes? det vil jo si det er om å gjøre føde sist da?? vææ..nei da vil ikke jeg vinne! hehe

ORIGINAL: FirstTime

Håper du blir blid nå for nå har jeg fylt inn alle fjesene i oppropstråden fra igår..puh....tok ett kvarter...

Er det om å gjør få flest mulig fjes? det vil jo si det er om å gjøre føde sist da?? vææ..nei da vil ikke jeg vinne! hehe

He he , da vinner nok jeg... [;)][;)]

Og forresten kjempe bra jobba FirstTime.. Du er Grom du... [;)][;)]

blæh..orka nesten ikke gjøre det...er så utafor og  lat her...tok meg akkurat ett bad og tente ett stearinlys på badet...ble helt matt før i dag jeg av meldingen til edvine. sambo gråt og jeg gråt.

Men ja....ble grådig varmt av ett bad (skulle bare myke opp noen ledd..fryser ikke lissom[&:])

Varmt i leil din og??

Orker ikke ta på truse engang jeg nå...[8|]

Det er sååå varmt at jeg holder på å dåne... [&:][&:] Har ikke truse på jeg heller. Tok buksa rett på( kose bukse) Orka ikke svette meg ihjel... [8|][8|]

Jeg gråt mye jeg også da jeg leste mld fra Evine[:(][:(]. Skalv og ble helt knust..

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: FirstTime

Det er om å gjøre å få mest fjes ja. Kom igjen alle juli damer knip igjen! Premien er kjeme flott[;)][;)][8D][8D]

Gleder meg til premien for jeg tror jeg blir vinneren... [;)][;)] Så her skal det knipes igjen... [&:][&:]

Hallo..

Er vel ikke om å gjøre å få flest.. Men å se hvem som er flinke til å melde seg..
Å så har vi jo oversikt på hvem som føder og ikke føder da..

Men takk for at du fikset det.. [:D]

Back
Topp