Til tross for blødning

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Til tross for små blødninger de siste dagene øker symptomene :) Har i løpet av disse dagene fått ømme pupper og blitt litt småkvalm, akkurat som i svangerskapet med jenta! Disse symptomene kom aldri sist svangerskap når det gikk galt, men det kan jo være tilfeldig :) Blødningene har så og si stoppet og jeg håper jeg slipper noe mer blod nå! Vil gjerne se en spire med bankende hjerte på ul etterhvert ❤
 
Så bra å høre, krysser for at alt er slik det skal være :)
 
Så god lesning:) hadde heller ikke symptomer da det gikk galt, men har det nå.. også blødninger. Lykke til :) håper det går bra denne gangen:)
 
Takk for det dere :) I dag er det ikke tegn til blod, så satser på at det enn så lenge går bra :D
 
Til tross for små blødninger de siste dagene øker symptomene :) Har i løpet av disse dagene fått ømme pupper og blitt litt småkvalm, akkurat som i svangerskapet med jenta! Disse symptomene kom aldri sist svangerskap når det gikk galt, men det kan jo være tilfeldig :) Blødningene har så og si stoppet og jeg håper jeg slipper noe mer blod nå! Vil gjerne se en spire med bankende hjerte på ul etterhvert ❤

Krysser fingrene for deg og spiren din :)
 
Åh! Det var så fint å lese Minimjau :)
Det er utrolig hvor genuint berørt og engasjert man blir av ukjente på et slikt forum! Det er derfor ekstra fint de gangene det går bra! Krysser fingrene for deg og spiren din jeg :Heartred Det høres ut som om det går den rette veien :hello2
 
Åh! Det var så fint å lese Minimjau :)
Det er utrolig hvor genuint berørt og engasjert man blir av ukjente på et slikt forum! Det er derfor ekstra fint de gangene det går bra! Krysser fingrene for deg og spiren din jeg :Heartred Det høres ut som om det går den rette veien :hello2
Tusen takk for veldig fin melding ❤ Jeg har begynt å håpe litt, men er veldig redd for å bli skuffa.. Kun en ultralyd kan få meg til å tro at dette går bra, og jeg håper jeg snart får det :)
 
Åh så kjekt
 
Back
Topp