Til tross for at jeg banka hardt i bordet..

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
... Så kom den forbaska kvalmen snikende idag! Er det mulig!! 7+1 idag.. Sist kom den også i uke 7. Tok buss hjem fra barnehagen etter levering og holdt nesten ikke ut hele turen hjem :S blææææ...

... Så kom den forbaska kvalmen snikende idag! Er det mulig!! 7+1 idag.. Sist kom den også i uke 7. Tok buss hjem fra barnehagen etter levering og holdt nesten ikke ut hele turen hjem :S blææææ...

Slo til i går for fult her, 7+1! Vært små uggen tidliger men i går ble det ille... i dag våknet jeg og ble hengende på badet :P

Har hatt sånn av og på-kvalme hele tiden, men har ikke vært overveldende... I morgen er jeg 7+0, satser på at den holder seg slik...
Føler med dere, det er grusomt å være kvalm!

Grusomt altså! Har ikke vært kvalm i det hele tatt før idag, bare slitt litt med å hilse på tranpillene enkelte dager :S
Det hjalp å spise (selvom jeg egentlig ikke hadde lyst på mat!). Men håper ikke kvalmen har kommet for å bli nå...

Uff, kvalme er ikke noe behagelig! Banker veldig hardt i bordet selv, håper på å slippe unna!

Jeg må nesten bare le.. Sist kom kvalmen i uke 7 her også, og søndag begynte den smått og var myye verre i går da jeg bikket 7 uker. :p Hjalp ikke meg heller å banke i bordet ;) Så, jeg føler med deg! ❤️

Jeg må nesten bare le.. Sist kom kvalmen i uke 7 her også, og søndag begynte den smått og var myye verre i går da jeg bikket 7 uker. :p Hjalp ikke meg heller å banke i bordet ;) Så, jeg føler med deg! ❤️

Årh, jeg nøt virkelig å ikke være kvalm!! Tror Iallefall termin stemmer nokså bra i forhold til at kvalmen kom nøyaktig på samme tid sist :P

Har ikke vært kvalm en dag før søndag nå! Da slo det sikkelig inn! Å vært kvalmen konstant kvalmen siden da :(

Æsj da, hørtes ikke noe særlig ut.
Hvor lenge hadde du kvalmen sist da?

Håpe den gir seg etterhvert.

Jeg slapp unna sist svangerskap. Mon tro om jeg er så heldig igjen.

Årh, jeg nøt virkelig å ikke være kvalm!! Tror Iallefall termin stemmer nokså bra i forhold til at kvalmen kom nøyaktig på samme tid sist :P
Hehe, det med termin tenker jeg også ;) Hvor lenge var du kvalm sist? Og fikk du jente eller gutt? Jeg kastet opp fra uke 7 til uke 16, og var kvalm til uke 19. Vi fikk jente :)

Hyperemesis sist, spøy siste dagen jeg gikk gravid til og med :P Men det gidder jeg ikke denne gangen :o :P

Back
Topp