Til tone_mor....

undrendeigjen

Gift med forumet
Vet du nok ikke leser dette men jeg føler for å skrive det uansett...sende deg tankene
Våknet tre i natt og tankene var hos deg...og din mann
Håper så inderlig at dagen i dag bringer noe positivt til dere to
Selv om jeg ikke kjenner deg så føler man jo at de som er her inne er en del av samme gjeng

Kjente babyen sparke i natt og kjente på hvor heldige vi er som slipper det dere når sliter med
Men så kommer tenken om håpet...håpet om at nettopp din gutt skal bli juli 10 sitt lille vidunderbarn som vokser opp og blir en stor sterk gutt
Og det håpet holder jeg på
Sender deg mange gode ønsker

Husket dette diktet i natt, synes det er så sterke ord:

Håpet vi bærer gir oss styrke,
til å kjempe og aldri gi opp.
Ved livets mange slag,
gir håpet oss tro på
en lysere morgendag

Gjerne det..var bare tanker som måtte ut..tenker så utrolig utrolig masse på henne og hennes mann...
Tenk å oppleve dette flere ganger, de fleste hadde knekt etter ett slikt svangerskap
Og håper så inderlig vel at alt ender bra til slutt

*Rørt* Feller en tåre.. Tenker å på Tone_mor allTime no for tiden.. håper alt går bra me dem alle:)

utrolig vakkert ! kjente tårene presset på der gitt [:(] har og hatt mange tanker i går om den lille i min mage og føle meg veldig heldig t nå..men tanken kom på d at man aldri kan vite når slike situasjoner oppstår og håpe virkelig den lille t tone_mor  bestemme seg for å bli der inne en liten stund t så han kan bli sterkere og at håpet alltid fins[;)] 

Tårene presser på her!
dette er helt forferdelig, håper så inderlig at alt går bra!
Nydelig dikt. Det er viktig å leve i håpet.
Ber for dem hver dag og håper av hele mitt hjerte at dette går bra!

Dere er så utrolig flotte alle dere damene her inne, og jeg er så utrolig glad for at jeg havna i akkurat denne gjengen! Har grått så mange tårer for Tone_mor nå, og gråter nå igjen av alle de vakre ordene dere har å gi.. Jeg håper og tror hun vet at vi tenker på henne og gråter og ber for lillegutten hennes... Det er helt forferdelig at de må gå gjennom dette..

Er så utrolig takknemlig akkurat nå for min lille, og for alt som følger med av plager også.. Vi er uendelig heldige!

uff måtte tørke en tåre her gitt.. så utrolig fint skrevet og ett utrolig fint dikt..
alle tenker nok veldig mye på tone_mor...
eg burde virkelig pakke men måtte bare inn her å sjekke oppdatering fra tone...!!

Så fint dikt! Kjenner tårene presser på. [&o] Håper virkelig det går bra med Tone og at lillegutten er en fighter! Krysser fingrene for at gutten holder seg inni magen litt lenger.  

Det diktet var nydelig.

Skulle ønske jeg viste akkurat det riktige å si og gjøre for Tone-mor nå. Tenker ihvertfall på henne flere ganger om dagen og håper at denne lille gutten er en fighter. Som sagt tidligere her over så håper jeg lillegutt blir juligjengen 2010 sitt lille vidunder som vokser seg stor og sterk!!

ORIGINAL: Ren85

Det diktet var nydelig.

Skulle ønske jeg viste akkurat det riktige å si og gjøre for Tone-mor nå. Tenker ihvertfall på henne flere ganger om dagen og håper at denne lille gutten er en fighter. Som sagt tidligere her over så håper jeg lillegutt blir juligjengen 2010 sitt lille vidunder som vokser seg stor og sterk!!

Signerer!! Tenker mye på Tone_mor for tiden!! Håååper så inderlig at alt går bra[:)]

Så glad jeg er for at jeg hører til her hos dere
Og har tenkt på gutten i hele dag......og intet nytt er godt nytt...er det ikke så[:)]
Krysser fingrene for det[:)]

Så mange fine ord, tanker og fint dikt.. tenker også veldig mye på dere, tone_mor, er glad for at du sender melding til jemy og oppdaterer oss jevnlig. Krysser alt jeg har for at lillebror holder seg inne i magen lengst mulig, og at det uansett går bare bra. Det tror jeg! Mange klemmer. [:)]

Så gode jenter her inne..blir så rørt av det[:)]

Håper virkelig tone-mor kommer med gode nyheter snart...venter så spent på oppdatering..tenker på de hele tiden og må inn og sjekke her hele tiden.

Back
Topp