Til termin, før eller etter?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hva tror du? Føder du før, etter eller til terminen? :D

Jeg har jo en av hver... førstemann 11 dager ETTER termin, andremann 11 dager FØR termin og tredjemann PÅ termin.. :D

Denne gangen vil jeg gjerne gå til termin og bryr meg ikke om jeg går over (spør meg igjen i januar :P ) ... mest fordi jeg har såååååå lite lyst til å føde enda en unge i desember... :P

Eldstemann er desemberbarn, andremann er augustbarn og tredjemann er novemberbarn... å få et barn født tidligst på året er liksom en helt ny erfaring.... :P

Jeg tror og håper jeg føder på termin eller litt etter[emoji5] termin er 4 janaur, jeg tror hun kommer den 7ende.

Mi første kom 11 dager etter termin. Da ble jeg igangsatt. Ikke så nøye når hun kommer,men håper det blir i januar. hadde vært spennende å få nyttårsbarn. Min termin er 7.januar så kanskje noen dager før eller etter termin.

Tror hun kommer etter termin.
Førstemann ville ikke ut, så ble satt igang på dag 13 over termin. Håper jeg slipper å gå så mye over..

Har ikke hatt noen formening, men siden termin ble nå satt til 3. Januar. Så tenker jeg 6. Januar :)

Har termin 3.januar og det er min første. Håper jeg går til termin eller litt over, men typisk meg at det blir midt i romjulen [emoji85]

Her er begge mine født en uke før termin:) Har termin 3 januar så det blir nok romjulsbarn!:p

Jeg aner ikke- men håååper det blir over nyttår!! :) har flere i familien som har bursdag i desember og de har alltid syntes det har vært kjipt å være "sist" i alt..[emoji13] men selvfølgelig, det viktigste er jo at alt går bra [emoji4]

Min har fått streng beskjed om å holde seg inni magehuset til over nyttår værtfall! :D Menstermin 11 jan, får se om den blir flyttet på onsdag :)
Er desemberbarn selv, og det er jo ikke noe galt i det! Eneste perioden det er kjedelig er i perioden 16-20 årsalderen:p men gjennom hele skolegangen er man jo minst hele tiden.. hadde lyst at babyen min skulle slippe det :)

Fødte tre dager før termin sist, har en følelse av at det blir noen dager på overtid denne gangen. Og det syns jeg egentlig er helt greit, så ikke det blir så tett opp mot jul [emoji4]

Termin 1 juledag. Og har en plan om å gå minst 7 dager overtid[emoji23][emoji23][emoji23] har gått overtid med begge de 2 andre. Så krysser fingrene for denne gang også

Har blitt indusert alle 3 gangene etter termin, tenker jeg ikke kan gå i fødsel på egen hånd. Men hvem vet- kan jo skje.

Menstermin er 15 januar, men på tul mente han det var nærmere 5. januar. Får se hva oul sier på tirsdag. Førstemann ble født 10 dager før termin. Håper nestemann holder seg i magen til januar. Tenker at det ikke er så gøy å ha bursdag i romjulen og være minst i klassetrinnet.

Har ingen tro på at jeg føder før termin. De to eldste kom 13 og 11 dager etter termin. Ble satt igang med yngstejenta. Syns det er greit å komme seg til termin 9. januar, har lite lyst til å føde midt i romjula eller rett etter nyttår [emoji4] Midt i januar er perfekt.

I Desember når vi bestemte oss for å begynne prøvingen i April så sa allerede samboer da, at dvi kom til å få en Januarbebis og at termin kom til å bli 6 Januar..Termin rundt 20, så vi får nå se på det :) Hadde rett på at det klaffa på første forsøk hvertfall :) Gikk 4 dager over sist.

Første kom på termin 24.12.13
Har en god følelse på 9.1.18 har foreløbig termin 10.1.18 men noe sier 9. I mitt hode så får vi se hva de sier på oul i morgen

Jeg håper jeg går til termin, men tror jeg kommer til å føde før. Har født to og tre uker før med de andre barna. Har termin i siste del av måneden, så krysser fingrene for at det blir et januarbarn [emoji4]

Nr1 kom 3 dager over. Nr 2 ble jeg satt i gang på termindagen og han kom samme dag. Nr 3 kom en uke over. Så tror jeg får rundt termin denne gangen[emoji4]

Back
Topp