• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Til teknisk avdeling

*Meya*

Elsker forumet

Hvorfor har dere fjernet image-tags? 

Jeg får ikke med min beste vilje postet bilder her inne, uten å måtte lagre dem på maskina først, og så lastet dem opp via bilde-knappen. Det var så mye lettere før, da dere godtok tags. 

dette bildet har jeg ikke lagret på pc'en først

Jeg må lagre alt på Pc'n eller kopiere fra nett ... 

I Opera kan man visst ikke kopiere. Hvordan limer du, bruker du ctrl+v eller høyreklikk?

Dytter litt på denne jeg. Og om noen vet trikset for å få postet bilder med link, skrik ut. Evnt om noen vet hva taggen heter, for det heter jo ikke [image] lenger som før. 

Jeg bruker google Chrome, og jeg høyreklikker og kopierer bildet jeg vil ha inn her, for så å høyreklikke i innlegget, vips. 

Ja, jeg skjønner at det tydeligvis går i andre nettlesere, men de har ikke fikset det for Opera enda, tydeligvis. 

Jeg har brukt og bruker Firefox og Chrome. Enten googler jeg bilder, høyreklikker på selve bildet, kopierer og limer inn her. Eller så laster jeg opp mine egne bilder i feks. tinypic.com, trykker på bildet, høyreklikker, kopierer det og limer inn her. 

Å wow, det er første gang jeg har sett at det går ann!

IsThaBeth skrev:
Jeg bruker google Chrome, og jeg høyreklikker og kopierer bildet jeg vil ha inn her, for så å høyreklikke i innlegget, vips. 

Det funker ikke på min Chrome.. Har mac jeg da, om det har noen betydning.

Jeg har bare så vanskelig for å logge inn på forumet, så jeg orker egentlig ikke en til nettleser. 

bruker safari, og får ikke kopiert inn.

lagrer jeg på pc´en og laster opp her, får jeg som regel feilmld fordi bildet er for stort. :P

JA til img-tags!!

Back
Topp