Til studenter!!

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Jeg logget helt tilfeldig inn på Lånekassen i dag, noe jeg absolutt ikke gjør hver mnd. En gang, så der at jeg hadde fått brev om tilfeldig bokontroll, tror det var sendt ut i dag, og skal besvares innen 24/2, så om du får støtte av Lånekassen så ville jeg sjekket om du var trukket ut til bokontroll, om du ikke svarer risikerer du å miste støtten, og jeg tror du i værste fall kan risikere å bli tatt for svindelforsøk om de mistenker at du har bodd med foreldrene dine!

Rart du ikke fikk verken epost eller sms om det. Jeg ble kontrollert i 2014 og da fikk jeg melding på tlf om at det var poppa brev i postkassen til lånekassen :)

Rart du ikke fikk verken epost eller sms om det. Jeg ble kontrollert i 2014 og da fikk jeg melding på tlf om at det var poppa brev i postkassen til lånekassen :)
Jepp, jeg fikk det i fjor jeg også, men ikke fått no mail nå, og det var veldig mye kortere frist enn sist syntes jeg

Mener å ha hørt på nyhetene at de kontrollere "alle" i år fordi det er så mange som svindler på dette.

Var inne å sjekka nå :) Jeg har ikke fått noe :) Men må ringe inn å si ifra at jeg skal flytte hjem til faren min i slutten av mnd, da blir den vel litt redusert :)

Back
Topp