Til Sara!!!

Gratulerer :)

Takk, alle sammen.

Vi vil se test :D

Jeg tok denne å går morges, 12 dpo
25264bfb49b07d3255876b8be8c9eb1c

Takk, alle sammen.

Jeg tok denne å går morges, 12 dpo
25264bfb49b07d3255876b8be8c9eb1c
Oi, her var det ingen tvil :D

Åh, gleder meg til positiv test (alt for lenge siden sist, og fikk ikke engang se resten da) :)

Sanndrømt moderator.... Hjelpes :P

Gratulerer til Sara og lykke til videre i svangerskapet :-)

Sanndrømt moderator.... Hjelpes :p

Gratulerer til Sara og lykke til videre i svangerskapet :)

Neida, ikke sanndrømt. Men var veldig trøtt på lørdagskvelden, så på søndag morgen var jeg faktisk usikker på om jeg hadde drømt eller ikke.

Hender jeg går litt opp i denne jobben og tar med meg jobben i drømmene, så man kan jo aldri vite sikkert :P ;)

Meg.

Jeg heter ikke Sara, men det er der jeg "heter" her.

Neida, ikke sanndrømt. Men var veldig trøtt på lørdagskvelden, så på søndag morgen var jeg faktisk usikker på om jeg hadde drømt eller ikke.

Hender jeg går litt opp i denne jobben og tar med meg jobben i drømmene, så man kan jo aldri vite sikkert :P ;)

Kunne fort blitt skummelt i tilfelle :P

Beklager feilen med moderator.... Skulle stått forumansvarlig ;)

Selv om jeg ikke kjenner deg Sara (eller andre her inne), så gjør det meg ufattelig glad å se noen som har prøvd så lenge med å få en etterlengtet spire endelig lykkes :) Gratulerer så masse!!

Rørende at så mange jeg ikke kjenner bryr seg.

Og at så mange "vet det", når det egentlig bare er jeg og min mann som deler en bitte liten hemmelighet
De fleste har lagt merke til deg her inne og fått med seg at dere har slitt. Er så hyggelig og se at den satt nå :)

Back
Topp