Til Røykere

Jennavel

Andre møte med forumet
Eg lagde en ny profil for eg ville ikkje avsløre hvem eg er siden eg kjenner en god del her inne.

Dere røykere bør Tenke dere om før dere tar det neste trekket og røyk
Her kommer en SANNE HISTORIE som skjedde mot meg Igår
LES DET VÆR SÅ SNILL

Eg var sammen med faren min i hele går.
Så begynte han å snakke om noen asbest prøver han måtte ta på sjukehuset pga han hadde jobba i det.
Så tok an alle dei røntgen prøvene og fekk beskjed viss han ikkje hørte noe fra dei innen en mnd så var alt i orden.
den siste dagen når det var gått en mnd fekk han en tlf om at han måtte komme opp på sjukehuset med en ENESTE gong.
Han kom opp, det var ikkje Asbest men det var Lungekreft.
Han skulle få en ny undersøkelse men det kunne ta uker, kanskje mnd.er før han fekk ny time.
Så han tok heller en privat undersøkelse.

Når han var på den private undersøkelsen fekk han beskjed om at han Ikkje hadde lungekreft men han hadde masse knuter på lungene, og nesten alle vevene på lungene er ødelakt.
Og Årsaken er RØYKEN han har røyk i flere år.
OG nå er han 46 og vett at han ska dø snart, Vett ikkje om det er dager, uker, mnd-er eller år.
Men han vett at han ikkje kommer til å bli gammel sammen med mamma.....
Han er bare så utrolig takknemlig for at han fekk oppleve det første barnebarnet sitt.
Men eg vett ikkje om han får oppleve bryllupet mitt, eller nr 2 av barnebarn.
Me vett ingenting, og det er FORFERDLIG å vite at eg i en alder av 21 kanskje mister Pappen min snart [:(][:(][:(][:(]

Så tenk dere om med røyken, er ikkje bare deres liv dere påvirker, men også barna deres og familen å vennene rundt dere !!!
Som han sa til meg: HAdde eg visst det eg visste idag hadde eg aldri begynt å røyke
Er FØRSTE gang eg har sitt pappa så redd og at han gråt !

[:(][:(][:(] vet ikek hva jeg sakl si. Må være helt forferdelig[:(][:(]

klemmer til deg. g pappaen din,og hele familien din.

ORIGINAL: Lissyjane

Veldig leit å høre om din far[&o]

ORIGINAL: KineOgMalene

Så ufattelig trist! Håper pappan din kan nyte tiden han har igjen sammen med dere.
[:(]

så utrolig trist å høre!! sender mange gode tanker til deg og din familie!

ORIGINAL: Lone_mor

[:(][:(][:(][:(][:(] uff så trist..[:(] håper de finner en mirakelkur for han.

Håper eg og

Back
Topp