Til prøvere..

*MammaTonje*

Gift med forumet
Vet ikke om dere har prøvd dette, men en jeg kjenner sier at å ligge med spermen over natten har gjort henne gravid alle 3 gangene!![:)]

ORIGINAL: Dollface™

gjør ikke alle det?

Eller bedriver folk skjedeskylling etter sex?

Hehe, i dont know[:-][:D]

Det renner bare rett ut her[8D]

ORIGINAL: bekkibjarnoll

Hehe[:D][:D] Tett i pappen[:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

ORIGINAL: bekkibjarnoll

her og [8D] er bare på film det "forsvinner" i løse lufta [8D] er d ikke lett å få UVI av det?

man skal tisse etter sex for å tisse ut evt bakterier som er på vei opp urinrøret.. men det er mer skadelig for skjeden å spyle seg innvendig etter sex, enn det det er å bare la det renne ut/bli liggende naturlig...

å et tips jeg fikk da samboeren og jeg prøvde var at han kom før meg... slik at de muskelsammentrekkningene man får ved orgasme hjelper spermen oppover... vet ikke om dette stemmer, men det va først da vi tok i bruk den metoden at jeg ble gravid[:D]

Hørt at de som prøver og ikke ikke spiren setter seg har ikke noe med hvor lenge spermen blir liggende.. [;)] Så lenge mannen er kommet inni en kvvinne så lever sædcellene opp til 72timer, da kommer det heller ann på kvinnens motagelighet og mannens sædcelle verdi og kanskje en del annet..

Mene jeg tisser alltid etter sex og da kommer jo drittet ut heldigvis.. [:'(][:D]

tisser aldri før morgenen etter.....har ALDRI fått UVI......litt renere mann jeg da[8D]

Vel, jeg står ikke opp etter sex...

ORIGINAL: Lena28

tisser aldri før morgenen etter.....har ALDRI fått UVI......litt renere mann jeg da[8D]

Tror neppe det har noe med rensligheten til din mann å gjøre [;)].
Jeg også tisser etter sex... fordi jeg må tisse da. Skyller ikke ut. Men ligger med stumpen i været en god stund etterpå... hmm... ikke nå lenger da[8D][:D][:D]. Det funka brått. Skal visst ha stumpen godt i været når man har bakovervendt livmor som meg.. fordi livmorhalstappen står liksom rett ut i skjeden.

Back
Topp