Til onsdag neste uke

smash

Forumet er livet
VIP
Så stenger barnehagen kl 12. Gjelder det alle jobber? At alle slutter kl 12?

vi slutter klokken 13 den dagen

bhg her er stengt.. de sier at "ingen barn kommer allikevel.."
mannen slutter 12..
hadde jeg jobba hadde jeg hatt vanlig vakt.. 730-1445.. ingen påskeåpningstider i helsevesenet...

Jeg skal også jobbe vanlig, men det er avlastningsbolig, og den er aldri stengt..
Men usikker på jobben til mannen.. Han er industri rørlegger.. Han visste ikke selv..

Barnehagen vår er stengt på onsdag. Jeg jobber på Kiwi og vi har oppe til 23 som vanlig.

På min jobb slutter vi kl 12 den dagen, men jeg har tatt avspasering - skal faktisk ha fri heeele påsken!!! [:D][:D]

Mange velger å gjøre det dagen før helligdag, men ikke noe lovbestemt. Jeg har tatt meg fri. 

ganske vanlig at butikker og slikt stenger tidligere ja.
barnehagene har vel enten stengt eller halv dag den dagen. truuur ingen har full åpningstid den dagen. har hvertfall aldri jeg hørt om eller vært borti, og har både hatt barn og jobbet i bhg i mange år.

vanlig arbeidsdag så vidt jeg vet.
men ja bhg er enten stenkg eller kun oppe til 12 de aller fleste steder.
jeg sjøl har faktisk fri den dagen så da blir ungene hjemme[:)]

Barnehagen stenger 12, jeg jobber til 16.30[>:]

Takk og lov for besteforeldre sier jeg[8D]

Barnehagen vår stenger 12.30 [:)]

Bhg stenger 12, og vi jobber til 12. Hun blir med oss på jobb.

Vi har ikke åpent noen dager neste uke, en gang. Ikke barnehagen tassen går i, heller.

Når jeg jobbet i butikk så mener jeg på at vi stengte 13 eller 16. Husker ikke helt. Lenge siden[8D]

Min arb.plass er aldri stengt, så jeg tenker aldri på at jeg har fri tidlig dagen før helligdager, siden jeg ikke har det..

Back
Topp