Til nå..<3

Lille92

Forelsket i forumet
Har jeg kjøpt 2 body av str 50, 6 av str 56 og 10 av str 62 & 68 :) og det er i løpet av mange år ;)
Men jeg tenkte å heller be om klær og utstyr til baby enn ting til oss i julegave siden vi egentlig har det vi trenger... Hvor mange strømebukser, bukser, gensere trenger jeg av de ulike str?

Har jeg kjøpt 2 body av str 50, 6 av str 56 og 10 av str 62 & 68 :) og det er i løpet av mange år ;)
Men jeg tenkte å heller be om klær og utstyr til baby enn ting til oss i julegave siden vi egentlig har det vi trenger... Hvor mange strømebukser, bukser, gensere trenger jeg av de ulike str?
Jg ville ønske gavekort jg, for da kan du kjøpe d du ser du trenger etterhvert:-)

Gavekort til bruk på januarsalget :)

Vi ønsker oss også babyting... Har skrevet konkret ønskeliste med farger og det hele... ;-) vi har alt vi trenger til oss selv, PG det er jo endel penger til babyting... Gavekort var ikke dumt... Noen senter har jo gavekort for hele senteret også... ;-)

Jeg tror det kommer litt an på babyen hva man trenger. Vi fikk beskjed om at det nesten ikke var noe vits å kjøpe str 50 fordi de fleste passet i 56 og str 50 ville bare passe noen dager. Ut kom en veldig liten gutt som brukte str 50 i minst 4 uker. Hvis man får en baby som gulper mye trenger man ofte flere skift. Vet ikke om det er vanlig med gutter eller om vi var litt grønne på å sette på bleier, men de første ukene gikk det flere skift om dagen fordi han tisset utenfor bleiene...

Den første tida med våre to brukte vi for det meste strømpebukse og body. Komfortabelt for den lille og enklere på grunn av stadige skift ved gulping og tissing utenfor.

Kjøpte ingenting i 50 sist, og ho som kom ut var 52 cm så det var greit. 56 var passelig i noen øyeblikk husker jeg. 62 brukte vi lenger.

Noen barn er jo veldig lange. Er tante til ei som var 56 cm! Men veide bare ca 4 kg

mine har alltid vært enten 47cm ,49 eller 50 cm så når jeg handler klær så må jeg nesten starte md 50 ellers ville det være for stort. har hatt kjøredress bestandig i 50/56 men barna har svømt i den hjem fra sykehuset. tror ikke jeg får noe større baby denne gangen heller. har alltid fått før termin, å det har bare blitt tidligere og tidligere, første kom 11 dager før, andre kom 12 dager før, tredje kom 21dager før, å 4 kom 25 dager før termin,

Back
Topp