Leverihåpet
Gift med forumet
Først ein super duper takk til alle dere som leser og skriver til meg i min dagbok.
Og som tenker på meg både igjennom forsøkene og ikke minst når jeg er blitt syk.
Jeg vil så gjerne gi dere noe slik at dere vet jeg VIRKELIG setter pris på alt dere gjør for meg.
Dere gjør utrolig mye for meg bare ved å skrive og fortelle samt dele historier med meg.
Men hva gir man til så vakkre skjeler som dere???
Uansett så vil jeg komme med en oppdatering på hvordan det går med meg, men legger det inn i dagboken min...
Jeg er blitt sååå gla i dere alle sammen...
Jeg håper på lap igjennom riksen så der venter jeg på hendvisning og skulle det ta lengre tid enn 3 uker før jeg hørte noe måtte jeg ta kontakt igjen.
Så det vil si når jeg kommer hjem[:)].
Lap høres sååå skummelt ut, men når jeg leste deres opplevelser så ble jeg roligere...
(igjen takk dere som delte med meg)
Vi har også bestemt oss for IKKE å gi opp drømmen om Ønskebarnet så vi skal til samtale hos Hausken enten slutten av året eller begynnelsen av nyåret...
Vi må også få spart opp kapital.
Men først skal vi nyte 3 ukers lange og herlige Bryllupsreise dager i Thailand.
Der skal vi være både jul og nyttår
Bare jeg og min elskede
.
Så jeg kommer til å følge dere over en leeeengre tid til.
Blir ikke kvitt meg såå lett hihihi[:D]
Og som tenker på meg både igjennom forsøkene og ikke minst når jeg er blitt syk.
Jeg vil så gjerne gi dere noe slik at dere vet jeg VIRKELIG setter pris på alt dere gjør for meg.
Dere gjør utrolig mye for meg bare ved å skrive og fortelle samt dele historier med meg.
Men hva gir man til så vakkre skjeler som dere???
Uansett så vil jeg komme med en oppdatering på hvordan det går med meg, men legger det inn i dagboken min...
Jeg er blitt sååå gla i dere alle sammen...
Jeg håper på lap igjennom riksen så der venter jeg på hendvisning og skulle det ta lengre tid enn 3 uker før jeg hørte noe måtte jeg ta kontakt igjen.
Så det vil si når jeg kommer hjem[:)].
Lap høres sååå skummelt ut, men når jeg leste deres opplevelser så ble jeg roligere...
(igjen takk dere som delte med meg)
Vi har også bestemt oss for IKKE å gi opp drømmen om Ønskebarnet så vi skal til samtale hos Hausken enten slutten av året eller begynnelsen av nyåret...
Vi må også få spart opp kapital.
Men først skal vi nyte 3 ukers lange og herlige Bryllupsreise dager i Thailand.
Der skal vi være både jul og nyttår
Bare jeg og min elskede
.Så jeg kommer til å følge dere over en leeeengre tid til.
Blir ikke kvitt meg såå lett hihihi[:D]