Til mine fantastiske

Leverihåpet

Gift med forumet
Først ein super duper takk til alle dere som leser og skriver til meg i min dagbok.
Og som tenker på meg både igjennom forsøkene og ikke minst når jeg er blitt syk.

Jeg vil så gjerne gi dere noe slik at dere vet jeg VIRKELIG setter pris på alt dere gjør for meg.
Dere gjør utrolig mye for meg bare ved å skrive og fortelle samt dele historier med meg.
Men hva gir man til så vakkre skjeler som dere???

Uansett så vil jeg komme med en oppdatering på hvordan det går med meg, men legger det inn i dagboken min...

Jeg er blitt sååå gla i dere alle sammen...

Jeg håper på lap igjennom riksen så der venter jeg på hendvisning og skulle det ta lengre tid enn 3 uker før jeg hørte noe måtte jeg ta kontakt igjen.
Så det vil si når jeg kommer hjem[:)].
Lap høres sååå skummelt ut, men når jeg leste deres opplevelser så ble jeg roligere...
(igjen takk dere som delte med meg)
Vi har også bestemt oss for IKKE å gi opp drømmen om Ønskebarnet så vi skal til samtale hos Hausken enten slutten av året eller begynnelsen av nyåret...
Vi må også få spart opp kapital.
Men først skal vi nyte 3 ukers lange og herlige Bryllupsreise dager i Thailand.
Der skal vi være både jul og nyttår
Bare jeg og min elskede.
Så jeg kommer til å følge dere over en leeeengre tid til.
Blir ikke kvitt meg såå lett hihihi[:D]

så kjekt å lese at du ikke gir opp håpet.

håper for dere at hausken er der mirakel babyen skal bli laget[:D]
åå jeg tror at dere vil lykkest en dag.
kanskje det klaffer uten om hausken, siden dere har det på vent også hvem vet.
gleder meg til du skal til haugesund, for då kan jeg vise deg rund i byen min. ta en kopp kaffi på kaien hehe,

godt at du ikke gir opp sweedy.

du har en kamp vilje uten like. du er et fint menneske som jeg liker godt i det du skriver.
er det noen som skulle fått no så er det deg jenta mi.

mannen din er heldig som har ei flott og fin jente som deg, så skal bli så kjekt å varme å følle deg når du skal til hausken.
synd at det er så dyrt. men et mirakel kan ikke måles med penger.

du ergod du. klemmer til deg vennen

ORIGINAL: Heffalompen.

åå så flott skrevet [:)]
Det er faktisk sånn at med ivf så kan man faktisk lykkes[;)] det har jeg fått erfare i hvertfall og evig takknemmelig for det.
Dere får ha en fantastisk reise til Thailand skulle gjerne ha opplevd det selv[:)]

Når det gjelder LAP så ikke vær bekymret det er en liten operasjon og du er ute igjen etter noen timer,også er du på bena igjen etter 4 dager[:)] så det er IKKE noe å bekymre seg over å føde er 10 ganger værre[8D] så det er glemt etter en uke[;)]
håper virkelig det hjelper for dere med lap det gjorde det for meg[;)]

en stooor klem fra heffalompen og mini heffa[:D]

Vi reiser til Thailand 11.desember og er hjemme igjen over nyåret en gang (husker ikke dato).
så dette ser jeg veldig frem til ja.
Kan tenke meg du også vil oppleve landet[:)], for det er jo bare en drøm om å få lov å oppleve.
Jeg tenker jeg er heldig som får muligheten til det nå, for hvem vet hva neste år vil bringe i min tilstand tenker jeg da. Så her ser jeg bare posetivt på det jeg kan gjøre[:D].
Håper du også får muligheten til å oppleve magiske Thailand en gang i live ditt...

Ellers håper jeg virkelig at lap gjør susen og at de ikke finner noe spes, men skulle de finne noe så vet vi jo at da har dette også vært ett hinder og jeg kan berolige meg med å krysse videre for nye forsøk på nyåret[:)][:)].

Stoooor klem til begge dere Heffa

ORIGINAL: _venter_

gleder meg til du skal til haugesund, for då kan jeg vise deg rund i byen min. ta en kopp kaffi på kaien hehe,

du har en kamp vilje uten like. du er et fint menneske som jeg liker godt i det du skriver.

mannen din er heldig som har ei flott og fin jente som deg, så skal bli så kjekt å varme å følle deg når du skal til hausken.

Til min kjære kjære _Venter_

Du er helt fantastisk og unik både som berson å kjenne via nett og med ord. Jeg er helt målløs.
Og jeg kommer ikke over hvor glad jeg er på dine vegne med tanke på det du fortalte meg i går og viste.
Jeg gleder meg noe enormt til du skal vise byen din og ikke minst til at jeg kommer meg hjem så jeg kan ta båten over hehe...
Jeg prøver å ikke gi opp noe som enda kan være mulig. Så her prøver vi å legge gode og fornuftige planer slik at begge parter blir smilende glade.
Er det noe vi ønsker høyest akkuratt nå så er det et Mirakel nurk.... Og den SKAL komme.
Krever bare litt mere tålmodighet... (noe jeg egentlig ikke har, men må bare finne den frem)[;)]

Super duper gla i deg blitt og DU er også ett vedunderlig menneske...
Stoooor klem

ORIGINAL: _venter_

Til min kjære kjære _Venter_

Du er helt fantastisk og unik både som berson å kjenne via nett og med ord. Jeg er helt målløs.
Og jeg kommer ikke over hvor glad jeg er på dine vegne med tanke på det du fortalte meg i går og viste.
Jeg gleder meg noe enormt til du skal vise byen din og ikke minst til at jeg kommer meg hjem så jeg kan ta båten over hehe...
Jeg prøver å ikke gi opp noe som enda kan være mulig. Så her prøver vi å legge gode og fornuftige planer slik at begge parter blir smilende glade.
Er det noe vi ønsker høyest akkuratt nå så er det et Mirakel nurk.... Og den SKAL komme.
Krever bare litt mere tålmodighet... (noe jeg egentlig ikke har, men må bare finne den frem)[;)]

Det er sant det at det koster å bli mamma, men som du sier det kan ikke måles med penger uansett...

Super duper gla i deg blitt og DU er også ett vedunderlig menneske...

Stoooor klem

ORIGINAL: GunnElin

Vesldig flott skrevet av dæ.
Lap kommer til å gå så bra..
Så deili da at dere skal være dær bare dere to å så koselig å lese at dere ikke gir opp håpet. en baby skal dere få.[:D][:D]
E blitt gla i dæ å må æ nu bare få si<3

Takk for det..
Vil si sååå mye mere, menda blir det en tale er jeg redd hehe..
Nei vi kan ikke gi opp, for det hadde jeg ikke klart enda...
Jeg er såå innstilt på dette at jeg er ikke klar til å gi opp en drøm...

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til fremover[:D]
Så herlig med bryllupsreise til Thailand.. Litt misunnlig på den ja...[:)][:D]

Detta var fint skrevet av deg altså, det viser bare hvor fantastisk god du er<3<3
må si meg enig med alle jentene over her.
Du er et supert menneske som svarer og støtter ALLE uansett..

Du er tvers igjennom ei onkli gopia[;)]
Glad for jeg har sånne som deg her inne altså.
En vakker dag skal du sitte med ei spire du også, og den dagen gleder jeg meg til, for du fortjener det såååå mye.
Så ikke gi opp, drømmen deres skal gå i oppfyllelse.

DU ER FANTASTISK.

I nteligent
V idundelig
F lott
P asser på alle
O h helliga night (ømh fant ikke på noe på o?)[:)][:)]
V akker
E kstremt god
R ik på tanker å godord
8 4 mod.
4 barn skal du få *hihi*

(hah, dette har ikke jeg gjort siden i barneskolen) tæhæ....

Back
Topp