Til Linka

mallu

Betatt av forumet
Leste at du er litt deppa etter fødseln og sliter m humøret. Du skal bare vite, at du har vært super flink støtte her i babyverden og alt du har klart å få gjort. Med alle trådan og støtten... Er kjempe imponert over dæ. [:D]
Det krever nok sitt å få alle rutinan på plass hjemme. Men du har jo gjort kjempe jobb å fått ett barn til verden. Tenk på det, og det skjer mye i kroppen enda. Og gleden kan vente sæ litt før den dukker opp, men kommer nok.
Ønsker dæ masse masse lykke til og syns du er flink, hverfall så mye æ kjenner dæ gjennom babyverden. Klem

Takk for støtten alle sammen.
Regner med at ting ordner seg etterhvert, men er kjempe glad for at jeg har dere her inne. Alle her går og venter på å få den nydelige babyen sin ut og det er kanskje der noe av tomrommet ligger. Min elskede gutt er ute og alt er forandret. Kanskje jeg bare er sliten og gaper over for mye hjemme, men håper på bedre dager fremover.
Har to gutter som lyser opp hverdagen og en samboer som er fantastisk. Hvet ikke hva jeg skulle gjordt uten han.
Nok engang : Takk for alle de fine tankene.
Klem

Føler med deg. Slikt er så tungt å bære. Bra du har hjelp i mannen din. Kjenner flere som har slitt med det samme. Trøsten er at det vil gå over. Tror det er vikti å søke hjelp, det er ofte godt å få snakke om tanker å følelser med profesjonelle. Trpr det finnes en slags støtte gruppe og. Dersom du vil kan vi godt ta en prat. Jeg er ikke noe annet en en kvinne som har vert ute en storm natt. Men det kan jo kanskje være fint å få lufte noen tanker.

Klem og lykke til. DET GÅR BRA.

ORIGINAL: mallu

Leste at du er litt deppa etter fødseln og sliter m humøret. Du skal bare vite, at du har vært super flink støtte her i babyverden og alt du har klart å få gjort. Med alle trådan og støtten... Er kjempe imponert over dæ. [:D]
Det krever nok sitt å få alle rutinan på plass hjemme. Men du har jo gjort kjempe jobb å fått ett barn til verden. Tenk på det, og det skjer mye i kroppen enda. Og gleden kan vente sæ litt før den dukker opp, men kommer nok.
Ønsker dæ masse masse lykke til og syns du er flink, hverfall så mye æ kjenner dæ gjennom babyverden. Klem

Signerer..

Tusen takk Linka - fra meg også!!!

Tenkte jeg skulle dele noen tanker jeg hadde da jeg fikk Natalie.. Jeg følte også en tomhet da jeg kom hjem... Hadde så høye forventninger til meg selv og stresset rundt for å gjøre alt på en gang.. Jeg slet med å få i henne mat for hun ville ikke ta brystet ordntlig og det ble ingen kos rundt måltidet.. Måtte pumpe og gi flaske så alle måltid tok kjempelang tid! Jeg hadde sett for meg at jeg skulle ut å gå tur og kose meg i sola på sommeren men i stedet satt vi bare inne og jeg ble bare deprimert. Det tok tid å komme inn i en rutine men etter de første to månedene gikk alt så mye bedre!

Jeg tror jeg hadde sett for meg alt så rosenrødt på forhånd så denne gangen prøver jeg å tenke at jeg må slappe mer av og kanskje legge en del over på min kjære og familien min som bor rett i nærheten..
Og ikke ha for høye forventninger til meg selv.. Det er sikkert ikke bare lett å skifte fra en tilværelse med et barn til to barn...

Jeg håper du en dag får humøret ditt igjen og jeg synes du må ta den tiden du trenger og føle at man har lov til å være litt deprimert. Det er nok som du sier et tomrom fra det å gå gravid og til det å faktisk ha barnet i armene sine som tar sin tid å fylle..
Ønsker deg en kjempefin helg Linka!

Klem snusken

Jeg er så glad for at det er en så flott gjeng her inne. Føler meg alltid bedre når jeg vet at folk støtter oppom hverandre og bryr seg om hverandre. Tross alt er vi en gjeng fra hele landet hvor de fleste ikke har sett noen andre her før.
Vet at humøret kommer seg etterhvert, eller ihvertfall håper på det og skal ta snusken sitt råd om hjelp fra andre. Trenger ikke gjøre alt selv her hjemme.
Kjempe glad jeg har dere.
Klem

Back
Topp