Til legevakten.

Silli14

Blir kjent med forumet
Har fått time til legevakten kl 21.00. Håper dei tar meg seriøs denne gangen og sender meg opp på KK for å ta ein innvendig UL. Vondt i ryggen og føler meg mindre gravid i dag enn i går. Begynt å få vondt i sidene på magen. Enno ingen blødning. Men håper så inderlig at eg får ein UL i dag, sån at eg kan vite for sikkerhet at det er noe der eller om at eg har mistet igjen. Irriterer meg at dei ikkje gjør noe tanken på at eg mistet i uke 15 sist. Blir lei meg på tanken at dei ikkje møter meg på halvveien. Blir frustrert og kan ikkje nyte hverdagen lengre. :( lei av at alle sier" har du mistet, er det ikkje noe å gjøre. Da må bare gå sin gang" gi meg ein UL da, sån at eg veit ka so skjer, og ikkje la meg sitte her i uviten. Huff.

uff. får helt vondt av deg jeg! de burde jo sende deg til ul med en gang! lykke til

Stakkars deg søte.

Ikke gå derifra før du får en ul i kveld! eller i morgen tidlig.

Syns det er en utrolig dårlig oppfølging å ikke minst omtanke fra de legene som har vært rundt deg nå..
Håper inderlig at du kommer til en som ser på deg som en person, ikke som en vanelig rutine gravid kvinne.

Masse lykke til, krysser fingre på at du får noe svar i kveld.
Hold oss oppdatert da :)

Tusen takk:) dere er no skjønne. Samboer skal være med, så da blir eg nokk tatt seriøs. Han er så flink og snakke for seg:) no ringte dei og ba meg komme kl 20.30 istede. så no får eg løpe og kle på min datter og håpe min samboer kjem heim fra jobb snart.

Silli89 skrev:
Tusen takk:) dere er no skjønne. Samboer skal være med, så da blir eg nokk tatt seriøs. Han er så flink og snakke for seg:) no ringte dei og ba meg komme kl 20.30 istede. så no får eg løpe og kle på min datter og håpe min samboer kjem heim fra jobb snart.

SÅ BRA...

Ja La han snakke ;)

masse lykke til :)

uff...ikke noe greit å ha det sånn, masse lykke til, håper inderlig at alt er bra

Huff masse lykke til og håper de tar deg på alvor nå. klem

Huff, håper virkelig du får en grundig sjekk i kveld! masse lykke til!

Hei igjen. Traff på ein lege som tok meg på alvor. Han tok gyn undersøkelse men hadde ikkje alt av utstyr så kunne ikkje gjøre det heilt grundig. Men henvist til ul i måren tidelig. 50% sjangse på at alt er som det skal og 50% på at det er utenfor livmoren. Så blir spennende og se i måren om at er som det skal eller ikkje. Men er bare glad eg blei tatt på alvor. Søkte opp legen no og hadde store ønsker om å bytte lege til han, så snill og omtenksom var han. Men han var ikkje ledig som lege:( typiskt. Men nokrysser eg alt somgår ant til å krysse at alt er fint og at fosteret ligg på riktig plass:) takk for all støtte fra dere:) det varmer godt:) klemmer fra meg<3>

Silli89 skrev:
Hei igjen. Traff på ein lege som tok meg på alvor. Han tok gyn undersøkelse men hadde ikkje alt av utstyr så kunne ikkje gjøre det heilt grundig. Men henvist til ul i måren tidelig. 50% sjangse på at alt er som det skal og 50% på at det er utenfor livmoren. Så blir spennende og se i måren om at er som det skal eller ikkje. Men er bare glad eg blei tatt på alvor. Søkte opp legen no og hadde store ønsker om å bytte lege til han, så snill og omtenksom var han. Men han var ikkje ledig som lege:( typiskt. Men nokrysser eg alt somgår ant til å krysse at alt er fint og at fosteret ligg på riktig plass:) takk for all støtte fra dere:) det varmer godt:) klemmer fra meg<3>

ÅÅÅÅH,Så utrolig flott Silli.

Nå er det bare å vente spent på i morgen. Bra du fikk det i morgen å ikke på mandag, det hadde vært lenge å vente nervøst på.

Hold oss oppdatert i morgen da.

Alt er nok bra skal du se ;) men skjønner at du blir veldig engstelig.

God klem til deg :D

Håper det går bra i morgen, tenker på deg!

Masse lykke til ;) 

Kjem nokk ikkje til å sove i natt. Dei var egentlig stengt på ul i helgen, men kunne komme opp forde. Så no sitt vi her og håper og ber at alt er fint. Takker igjen for støtten. Skal holde dere oppdatert:) kan dere be og krysse med meg i måren. Reiser opp halv 9. Så er der kl 9. Og må være heime igjen til kl 1. Da må eg hente tulla hos Svigers, så håper eg ikkje blir innlagt. For da er det krise. Ingen som kan ta tulla. Mor og far er bortreist. Sambo er på jobb. Og svigers skal reise Og har ingen andre. Wæææ. Håper på det beste.

Silli89 skrev:
Kjem nokk ikkje til å sove i natt. Dei var egentlig stengt på ul i helgen, men kunne komme opp forde. Så no sitt vi her og håper og ber at alt er fint. Takker igjen for støtten. Skal holde dere oppdatert:) kan dere be og krysse med meg i måren. Reiser opp halv 9. Så er der kl 9. Og må være heime igjen til kl 1. Da må eg hente tulla hos Svigers, så håper eg ikkje blir innlagt. For da er det krise. Ingen som kan ta tulla. Mor og far er bortreist. Sambo er på jobb. Og svigers skal reise Og har ingen andre. Wæææ. Håper på det beste.

Krysser fingre for deg, å du, skulle det skje.
Så MÅ Bare mannen din dra fra jobb. Pga han må faktisk ta seg av jentungen!

Dette kommer til å gå så fint. Har trua jeg :)

Takk:) men ikkje så lett for han å stikke fra jobb:( han jobber 12.45 timers vakter på plattform:( så er så og si umulig for han å stikke fra jobb. Men vi får se det Ann i måren. Håper at alt er fint. Om det trengs operasjon, skal eg spørre om eg kan komme tilbake på kvelden når han kjem heim fra jobb. Kjem ikkje til å få sove eg no. Så masse tanker som surrer. Og ein datter som ikkje vil sove. Stresser.

ååå så bra at du ble tatt på alvor og traff på en så god lege:-D men huff så alt for spennende da... krysser alt jeg har for dere og tenker masse på deg.

Lykke til :)

Tenker på deg! Håper alt gikk fint på ul og at du kommer deg hjem så tulla di får være med mamma!:)

Håper alt gikk bra med deg i dag?!  :)

Hei igjen:) da er eg kommet heim igjen. Etter 3.5 timer venting på kk og fekk endelig tatt ein innvendig sjekk. Alt sto bra til. Grunnen smerter var ein syste på høyre side på eggstokken. Den var bare 1 og 1.5 cm. Så dei ville ikkje gjøre noe med den. Den hadde sprekt litt og mestsannsynlig blødd litt. Men så lenge eg ikkje hadde blødd gjekk det fint. Hadde blodprosent på 14.5 så hadde nokk av blod:) eg måtte bare ta alt med ro og ikkje stresse og løfte tungt osv itilfelle den sku sprekke meir. Er så glad at eg fekk se noe inni livmoren selvom det ikkje var så stort. Eg tørde ikkje å se med det første, men legen sa at " vil du ikkje se mirakelet" da bare svarte eg, "tørr eg?" var livredd for at eg hadde mistet. No er eg så letta at eg vetsje kor eg skal gjøre av meg:) endelig... Klemmer fra meg og takk for all støtten:)

Back
Topp