til legen imorgen

Vesten

Forumet er livet
har hatt 3 uker med konstant hosting hver natt . Har hatt kronisk bronkitt siden eg va bitteliten, men er usikker om eg kan bruke ventolinen min når eg er gravid.

Kjenner det tærer på kreftene og ha underskudd av søvn over så lang tid,pluss kvalme og dårlig matlyst* sjangler rundt på jobb*.

Samtidig som eg elske å være på jobb . og har ørten ting å gjøre ..så har egentlig ikkje tid  å være sykemeldt.

Nei huff..har egentlig høy terskel for å mase om sykemelding, men kjenner det går på siste sparebluss nå

Huff da.. Høres ikke noe bra ut. Er du astmatiker siden du også bruker ventolin..? Det finnes ett surstoff middel som går ann å bruke i stede for ventolin,som funker helt ok å fungerer på samme måte:) Men er du oppbrukt er det ingen skam å være sykemeldt for å hente tilbake noe energi:) Du vil jo ikke møte døren...

AudiMamma skrev:
Huff da.. Høres ikke noe bra ut. Er du astmatiker siden du også bruker ventolin..? Det finnes ett surstoff middel som går ann å bruke i stede for ventolin,som funker helt ok å fungerer på samme måte:) Men er du oppbrukt er det ingen skam å være sykemeldt for å hente tilbake noe energi:) Du vil jo ikke møte døren...

nei er ikkje asmatiker, men etter ørten runder bronkitt så ble ventoline diskus eneste som funka for å få opp slimet .
For håpe legen kan ta meg imot imorgen da..*lei av å hoste* :-/

Ok... Håper du kom deg inn til legen i dag:)

Back
Topp