Til jul jeg ønsker meg......

Linka_lill

Flørter med forumet
Det nærmer seg advent og jul - gu som jeg gleder meg. Men aller først gleder jeg meg til november....
Vi har ei tulle på 4 fra før og nå syns vi jammen det er på tide å gi henne en liten å bli storesøster til, noe hun også ønsker seg over alt på jord. Så endelig skal vi kaste oss ut i det, mer verpesyk tror jeg ikke jeg kan bli, knis. Håper virkelig på full klaff og at vi kommer inn i denne gruppen.
Jeg krysser fingrene og til jul ønsker jeg meg........ en liten spire.
 
Masse lykke til!!
 
tusen tuuuusen takk  og i lige måde . Krysser fingrene for at vi begge får det vi ønsker til jul, he he
 
lykke til blir med på det ønske
 


bella_lianda skrev:
Masse lykke til!!



 
lykke til :) samme som jeg øsnker meg det
 
Endelig er november her og vi kan endelig gå inn for å prøve å bli gravide, gleder meg i hel, dette skal bli gøy - hi hi. Ja, dere skjønner hva jeg mener, knis.
Så jeg vil samtidig ønske alle andre november prøvere( og alle dere andre også selvfølgelig) lykke lykke til. Krysser fingre og tær.

PP1 er offisielt i gang
 
Er det ikke typisk? tror dere ikke min bedre halvdel har ødelagt ryggen og ligger strekk ut? joda.... uff, stakkar gullet mitt. Så det blir nok ingen august baby på oss tenker jeg. Vi får bare smøre oss med tålmodighet gitt...
 
Det ble ingen ny spire til jul dessverre, men vi satser friskt videre og ønsker i samme slengen et GODT NYTTÅR  til dere alle sammen
 
Back
Topp