Til info.. Krissie/boblemamma

Hun "mistet" jo to før hun "fikk" tvillingene.. allerede da begynte ting å skurre litt i hodet mitt [&:]
Men jeg syntes hun hadde altfor mye bevis for at de var ekte så jeg lot det ligge..

usj, at det er mulig.. skulle likt å visst hvorfor hun holder på med dette her..

men hun der jeanette.. hva var det hun kalte seg? er det ikke noen av dere som har henne som venn på facen? hva skjedde med henne?

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: MiniSatan

Har lest tråden nå, men kjenner at jeg ikke klarer å bli særlig sinna over dette. Det er selvfølgelig ikke hyggelig gjort, men samtidig så er dette internett og man må regne med at det finnes falske profiler. Det er en del av internettets natur, noe man bare må regne med skjer.

Jeg har hatt mye moro med Krissie og mine opplevelser taper seg ikke om ting har vært annerledes enn hun har sagt. [;)]

Dette visste vi jo for lenge siden Mini [8|]  husker vi sjekket mobil nr hennes, og ingenting stemte med navn etc. Men at hun faktisk ga deg nr, er jo
veldig suspekt [&:]

Ja, husker det...

ORIGINAL: Petrinesnuppa

heter hun jeanette??
for det var jo ei her som het det også?
men hun traff vi jo på et av de der egontreffa?

Vi traff Jeanette som kalte seg JC; men det er jo en annen [;)]

HUn har holdt yil inne hos oss som petra prøvedukke, vært en av de mest aktive, så i en hemmeligvenn runde vi hadde der kom hun til å sende en pm fra boblemamma sin "konto" da begynte ting å slå litt sprekker når det nå kom fram at petra var "fake". HUn har mottatt gaver, sendt gaver til andre, strikket små tøffler og sendt rundt, helt vilt.

Jeg syns det er trist da, for petra var en jeg hadde god kontakt med[&o]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21879641&mpage=3&key=

Drittkjærring sier jeg bare, og hvorfor i helvette har hun ikke vært her og unnskyldt seg???? [:@]

Det syns jeg og er dårlig[:-]

Hun "mistet" jo to før hun "fikk" tvillingene.. allerede da begynte ting å skurre litt i hodet mitt [&:]
Men jeg syntes hun hadde altfor mye bevis for at de var ekte så jeg lot det ligge..

Ja,det skurret litt i hodet mitt også da... Jeg og C:tina snakket litt om det faktisk....
Begravde hun ikke ett "barn" også???

Jeg også har henne på msn, eller hadde, jeg fant henne ikke nå.
jeg todde på henne og likte henne jeg hehehe, jeje, lett å bli lurt her inne da [8D]
Vi så jo en del bilder av det samme barnet osv..så hun virket troverdig.

Herregud!! Jeg gikk jaggu meg fem på, jeg!
Enig med Lena, hun burde be om unnskyldning på alle de foruma hun "har tilhørt"! Ikke at det hjelper noe, men allikevel! Også juge på seg et dødt barn da, SKAMME SEG!

*Skvett!* Jeg har gjentatte ganger tenkt tanken, sist for noen dager siden, men latt det ligge av samme grunn som Lena.
Jeg var jo sladrevenn for henne og greier!! Og hva med de personene på bildene, og ikke minst jenta vi har trodd er Mia Celine???

Jeg har jo både telefonnr og mailadresse/msn på henne, og sto opp "på natta" for å sladre da Mia ble født! Føler meg ganske teit nå, ja.... Synes en beklagelse hadde vært på sin plass her inne, ja.

ORIGINAL: ava_adore77

*Skvett!* Jeg har gjentatte ganger tenkt tanken, sist for noen dager siden, men latt det ligge av samme grunn som Lena.
Jeg var jo sladrevenn for henne og greier!! Og hva med de personene på bildene, og ikke minst jenta vi har trodd er Mia Celine???

Jeg har jo både telefonnr og mailadresse/msn på henne, og sto opp "på natta" for å sladre da Mia ble født! Føler meg ganske teit nå, ja.... Synes en beklagelse hadde vært på sin plass her inne, ja.

Ja guri, tenk på det haha jeg hadde glemt at du var sladre vennen. Hun må jo ha vært syk i hodet rett og slett

ORIGINAL: *Minibønna*

HUn har holdt yil inne hos oss som petra prøvedukke, vært en av de mest aktive, så i en hemmeligvenn runde vi hadde der kom hun til å sende en pm fra boblemamma sin "konto" da begynte ting å slå litt sprekker når det nå kom fram at petra var "fake". HUn har mottatt gaver, sendt gaver til andre, strikket små tøffler og sendt rundt, helt vilt.

Jeg syns det er trist da, for petra var en jeg hadde god kontakt med[&o]

Herreguuud, såppas!!!  [8|]  men skjønner jo at det må ha gått litt rundt for henne da.. med så mange profiler å holde styr på[:D]
Så dere fersket henne assa, jeg trodde nemlig hun bare sto frem, og lurte på hva som fikk henne til å gjøre det [&:]

Er det noen som har møtt henne nå?

ORIGINAL: ava_adore77

OMG!!  dama er jo virkelig koookko i huet [:'(]

Du må ikke føle deg teit, maaange som har blitt lurt her assa, på alle forumene hun har hatt "barn" [>:]

Oj, oj, oj............ Jeg synes hun var så hyggelig! Har aldri vært mistenksom, jeg....lettlurt ja!

Og da jeg så bildet av Tian Mateo (som ikke finnes[X(]), tenkte jeg at han var så lik Mia Celine (som heller ikke finnes[&o])

Stakkars jente/dame/mann...hvem vet????????

Oii!! Skjønner det er lenge siden jeg har vært her gitt. Har ikke fått med meg at hun har "fått" en gutt til engang jeg. Synes en unnskylding er på plass ja.

ORIGINAL: ra81

Oj, oj, oj............ Jeg synes hun var så hyggelig! Har aldri vært mistenksom, jeg....lettlurt ja!

Og da jeg så bildet av Tian Mateo (som ikke finnes[X(]), tenkte jeg at han var så lik Mia Celine (som heller ikke finnes[&o])

De finnes, de er bare noen andre sine unger [X(]

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: ra81

De finnes, de er bare noen andre sine unger [X(]

Ja...huff, DET er trist![:(]

Back
Topp