Til info.. Krissie/boblemamma

*Minibønna*

Forumet er livet
Er bare oppspinn. Hun har aldri eksistert. Ligger tråder om det på oktober 2010 hvor hun også hadde en profil..

Vet ikke om dere vet det alt.

Akkurat tenkt til å lage et innlegg.

Men synes hele greia er fryktelig trist, og håper litt at det ikke stemmer. Men ser altså ikke slik ut.

C:tina

hva er det som skjer? fortell

Det står om det på oktober 2010..

Veldig trist sak

Hææææææ hvordan er det mulig!!!!

herregud, får helt frysningen av å lese dette her jeg. hvordan er det mulig å "holde maska" i nermere 4 år!?!?! også klare å holde styr på alle de forskjellige historiene?
Tenker på de historeiene hun har da diktet opp bed aborter, begravelse osv.. er jo bare helt tragiskt!

Håper  hun får hjelp..

Begravelse?? Det har ikke jeg fått med meg... Hvem var det som "døde" ??

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Begravelse?? Det har ikke jeg fått med meg... Hvem var det som "døde" ??

tydligvis mye vi ikke har fått med oss [;)]

Hun har beklaget seg med nicket beklager!!

Huffamei, hun kan jo virkelig ikke ha det godt[&o] Håper hun får den hjelpen hun trenger!!!

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig[&o] [:@]

Men jeg skjønner ikke noen ting jeg... Har hun vært fler "personer" ???
og hvordan ble det avslørt????

PM??

Har lest tråden nå, men kjenner at jeg ikke klarer å bli særlig sinna over dette. Det er selvfølgelig ikke hyggelig gjort, men samtidig så er dette internett og man må regne med at det finnes falske profiler. Det er en del av internettets natur, noe man bare må regne med skjer.

Jeg har hatt mye moro med Krissie og mine opplevelser taper seg ikke om ting har vært annerledes enn hun har sagt. [;)]

ORIGINAL: MiniSatan

Har lest tråden nå, men kjenner at jeg ikke klarer å bli særlig sinna over dette. Det er selvfølgelig ikke hyggelig gjort, men samtidig så er dette internett og man må regne med at det finnes falske profiler. Det er en del av internettets natur, noe man bare må regne med skjer.

Jeg har hatt mye moro med Krissie og mine opplevelser taper seg ikke om ting har vært annerledes enn hun har sagt. [;)]

Dette visste vi jo for lenge siden Mini [8|]  husker vi sjekket mobil nr hennes, og ingenting stemte med navn etc. Men at hun faktisk ga deg nr, er jo
veldig suspekt [&:]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21879641&mpage=3&key=

Drittkjærring sier jeg bare, og hvorfor i helvette har hun ikke vært her og unnskyldt seg???? [:@]

heter hun jeanette??
for det var jo ei her som het det også?
men hun traff vi jo på et av de der egontreffa?

ORIGINAL: Petrinesnuppa

er krissie hun med først en kid, så fikk hun tvillinger?

Ja, hun fikk vel 4 unger ganske så tett! Først 1 jente, så tvilling-jenter også en liten gutt.

Back
Topp