Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine virker til å leve så i sin egen verden at de ikke her lagt merke til at jeg ikke er på jobb og alltid har en bøtte i nærheten.Hadde tenkt å vente til etter tidlig ultralyd i uke 14 med å si noe til barna og familien, men det er fem og en halv uke til, og hun eldste har allerede stussa på at jeg ikke har vært på jobb på en uke.
Mange kollegaer vet det og broren min vet det. Skal på privat UL idag, og tror faktisk barna skal få vite om det idag hvis alt ser fint ut. De trenger å vite hvorfor jeg er i dårlig form og hvis ting skulle det gå galt så orker jeg ikke holde det skjult for dem. De er store da, blir 9 og 11 år i år.
Vi fortalte flere i uke 8 etter UL da, inkludert barna. Det er tross alt stor sannsynlighet for at alt går bra etter NIPT også. Det er flere som vet i omgangskretsen, men det er ikke offisielt der ute enda. Jeg vil helst vente med å fortelle på jobben til etter påske for jeg vil få med meg de prosjektene jeg kan.Foreldrene våre og min søster fikk vite det etter første ultralyden i uke 6. Barna vil jeg helst vente til etter NIPT med å fortelle, men tror nok kanskje det ikke går hvis det tar så lang tid å få svar og sånt.
Synes det var vanskelig å finne tidspunkt å informere nærmeste leder. Nettopp fordi jeg ikke vil gå glipp av noe på jobb. Men jeg har hatt så mye hjemmekontor og rare arbeidstider pga kvalme, at jeg til slutt informerte han på mandag. Han var glad på våre vegne, og startet arbeidet med å finne en erstatter allerede, og han forsikret meg om at det ville være jobb til meg når jeg kom tilbake, at jeg var viktig for bedriften. Så det føltes bra! Samtidig som jeg vet vi står i en stor endringsprosess der jeg har fått tatt en stor del, og nå er redd jeg ikke får være med på videre.Vi fortalte flere i uke 8 etter UL da, inkludert barna. Det er tross alt stor sannsynlighet for at alt går bra etter NIPT også. Det er flere som vet i omgangskretsen, men det er ikke offisielt der ute enda. Jeg vil helst vente med å fortelle på jobben til etter påske for jeg vil få med meg de prosjektene jeg kan.