Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den er vanskelig. Kanskje vente til hun er frisk? Så invitere henne med på kafe eller noe også fortelle henne da?Har lyst å fortelle det til bestevenninna mi idag! Har hatt lyst å fortelle det lenge! Men vi har ikke hatt mulighet til å møtes, og jeg vil ikke ta det over telefon!
Nå ligger hun syk hjemme, og vil ikke ha besøk eller noe
Men jeg klarer ikke å holde det hemmelig lengre!!
Hvordan kan jeg "ta vare på henne" men samtidig fortelle henne våre gode nyheter?
Hun er jo selvsagt også midt i en separasjon, da mannen hennes holder på å gå fra henne![]()
Har ventet i over 3 uker på å fortelleSkjønner den er vanskelig. Kanskje vente til hun er frisk? Så invitere henne med på kafe eller noe også fortelle henne da?Du kjenner venninnen din best, så du vet nok hvordan hun tar det?
Jeg lurer litt på hvem du er, siden vi begge bor i samme bySa det til min mor med en gang jeg fikk svakt positiv test, mest fordi jeg forventa at den skulle bli negativ som alle de andre testene, og fikk helt sjokk. Samboer var på crossfit (jeg var hjemme pga migrene) så måtte bare si det til noen. Og da var det greit å ringe mammaSå sendte henne også bilde av clearbluetesten så hun også kunne få vite det "sikkert" siden jeg var litt sånn "kan jo være skyggestrek da" når jeg sa i fra med den første testen. Har også sagt det til den kvinnlige parten av ett vennepar av oss, og en av mine tre søstre. Er veldig dårlig på å holde på hemmeligheter, så tok 'når skal vi egentlig si det til folk' praten i går, men hadde jo da i realiteten allerede sagt det til mange.
Ble enige om at samboer skulle si det til den mannlige parten av vårt vennepar (er forsåvidt en veldig nær og kjær barndomsvenn av oss begge), begge i venneparet vet også at vi skulle begynne å prøve, så er vel ikke så lenge til han ville ha spurt uansett. Han ville også si det til sin mor i person, så satser på at vi stikker innom henne relativt snart. Generelt sett så forteller vi det vel til alle nære relativt raskt(jeg greier virkelig ikke å holde på ting som skjer med meg), men andre for nok ikke vite det før en i hvertfall har vært på ultralyd eller det begynner å vises.