Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Personlig venter vi med å dele det til våre to små som skal bli storesøsken, og nærmeste familie etter NIPT i uke 9. Øvrige familie og venner får vite i uke 12 etter OTUL!
Vi har blitt gravide via IVF, så det er flere som er «med» i prosessen Mine to nærmeste venninner fikk vite det i dag (de har fått være med på testing på meldinger siden vi begynte å ha prøvd en stund), og foreldrene til meg og samboer får vite det på onsdag (som er offisiell testedag og dagen vi informerer klinikken og får time til UL i uke 7) siden de vet når egget ble satt inn og «forventer» svar på onsdag! Kommende storebror får ikke vite noe før OTUL i uke 12 ish, med mindre jeg blir skikkelig dårlig. Det er rett og slett fordi han er så ekstremt følsom, og har ventet på dette i alle år så vi vil legge best mulig til rette Offentlig kommer etter det en gang!
Mine foreldre har fått vite det og to venninner. Bestekompisen til samboer også og en annen venn / kollega.
Resten venter vi med, hverfall før privat UL i uke 7, men skal prøve å holde litt lenger enn det om mulig.
Vi har sagt det til mine foreldre, et vennepar, også gjettet søskenbarnet mitt det jeg klør etter å si det til alle, men tror vi iallfall venter til uke 8 da vi er over 7 ukers kneika fra sist. Vet ikke om jeg klarer å vente helt til uke 12 med å si det til søsknene våre
Siden jeg er alene og skal bli solomor, så har mamma og pappa vært med siden prosessen startet på sen sommeren Mamma har vært med på uttak, så det var helt naturlig at de fikk vite det I tillegg vet to venninner det, mest fordi hun ene også går gjennom IVF og følger hverandre veldig likt
Vil helst vente til etter uke 12. Men,tror ikke det er mulig da jeg alltid blir så kvalm og dårlig allerede i uke 6 når jeg er gravid Så må nok informere arb.giver og kanskje noen fler før uke 12. Håper så inderlig på et et svangerskap uten ekstrem kvalme denne gangen
Per nå vet 6 veninner det(har vært veldig åpen om probleme vi har møtt på med pcos og at vi må bruke letrozol). Så ble naturlig å dele det med dem i denne prosessen. Men også for å ha føere å lene meg på om det skulle gå noe galt. Resten har jeg ikke tenkt på. Satser på å vente litt med foreldre og besteforelddre, de synes ventetiden ble så lang forrige gang.
Har to venninner som vet det og samboer per nå. Hadde EXU i jula med påfølgende operasjon 2 januar og da endte vi opp med å fortelle hele familien hva som skjedde. Vanskelig å holde det skjult sånn mellom jul og nyttår med masse familiebesøk osv. Ble overraskende nok gravid veldig fort etter EXU, så tror ikke folk forventer det så raskt. Jeg mista i august 2024 og ble ikke gravid før i Desember og folk vet jo ikke at vi har prøvd helt siden MA i august. Men føler jo familien har vært med på hele reisen nå, med MA og EXU så jeg har litt lyst å fortelle det allerede. Men forteller det hvertfall når vi vet at alt ligger på rett plass rundt uke 7. Vi fortalte det i uke 9 med førstemann. Det er aldri noen garanti, sannsynligheten er mindre for at dere går galt for hver uke ja, men alle blir så glade av flere babyer i familien så hvorfor ikke bare dele gleden tenker jeg