Til/fra-lapper til jul

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har prøvd meg på å lage til/fra-lapper i vintage julestil.
Vintage ble det, men jeg vet ikke hvor mye jul som kommer frem av disse. [8D]
Får fortsette å øve.
Nærbilder av hver enkelt kan man se i bloggen min, blir kjempeglad for besøk og kommentarer.
[:)]

Knallfine!

Synes de var kjempeflotte! [:)]

Ååååå så flink du har vært! Kjempe fine[:)]

Skulle ønska eg hadde tålmodighet til å lage så mange lappar[8D][;)]

Kjempefine var de[:D] Hvor får man kjøpt slike tags? Eller lager du de selv? Evt hvordan?[;)]

ORIGINAL: triknu

Kjempefine var de[:D] Hvor får man kjøpt slike tags? Eller lager du de selv? Evt hvordan?[;)]

Det er ferdige tags ja. Jeg kjøpte en pakke på papirloftet, det var vel 100 stk, i to farger (men de hvite er ikke noe fine), og tror det var i fire forskjellige størrelser.
Når jeg en gang trenger nye skal jeg prøve å finne noen som er mer brune på fargen enn disse. De hvite ble ikke noe bra å distresse heller, for de var så glatte.

Tusen takk for fine kommentarer, jenter. [:D]

Disse var kjempefine! [:D] *sukk* må vel snart starte med julekort og pakkelapper ja... [&:]

ORIGINAL: Cam!lla

Disse var kjempefine! [:D] *sukk* må vel snart starte med julekort og pakkelapper ja... [&:]

Ser ut som du gleder deg. [8D]
Det hjelper for meg, for jeg elsker julen og førjulstid og forberedelser, hører på julemusikk og koser meg. [:D] Det er rent så jeg blir sjokka når jeg ser ut vinduet og husker at det liksom skal være sommer enda. [:D]

Så utrolig fine de er!!
Har planer for mye som skal lages til jul jeg også... så må vel begynne
snart hvis jeg skal rekke å bli ferdig!

Hehe, joa, er egentlig glad i jula altså. Men jeg tror jeg la lista litt høyt sist jul når "alle" fikk kort og pakkelapper jeg hadde laget selv. Vet liksom ikke om jeg får tid/gidder i år... men nå må jeg jo liksom. [8D]

ORIGINAL: Cam!lla

Hehe, joa, er egentlig glad i jula altså. Men jeg tror jeg la lista litt høyt sist jul når "alle" fikk kort og pakkelapper jeg hadde laget selv. Vet liksom ikke om jeg får tid/gidder i år... men nå må jeg jo liksom. [8D]

Akkorat ja. Vet du, jeg har ingen ambisjoner om at alle skal få hjemmeproduserte pakkelapper. Jeg sender ikke engang julekort selv. Jeg lager fordi jeg skal selge på julemessa her ute, fordi jeg syns det er gøy og for å få noen kroner til mer scrappesaker. Det blir kanskje en scrappet julehilsen til den aller nærmeste familien, og de samme får kanskje hjemmelagede merkelapper. Men noe mer enn det gidder jeg neppe. [8D]

Kjempe fine...[:)]

Kjempefine pakkelapper[:)]
Skal lage noe lignenede til jul jeg også[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Ååååå så flink du har vært! Kjempe fine[:)]

Skulle ønska eg hadde tålmodighet til å lage så mange lappar[8D][;)]

Sign

så fine [:)]

Jeg har prøvd meg på å lage til/fra-lapper i vintage julestil.
Vintage ble det, men jeg vet ikke hvor mye jul som kommer frem av disse. [8D]
Får fortsette å øve.
Nærbilder av hver enkelt kan man se i bloggen min, blir kjempeglad for besøk og kommentarer.
[:)]

Finner ikke bloggen din ,har du den ikke lengre ? Tenkte jeg ville se nærbilde av de flotte til / fra lappene :-)

Back
Topp