Surrine
Flørter med forumet
Vet dere hva som venter dere etter fødsel?
Det viste ikke jeg og fikk meg et supersjokk!
Iallefall til dere som føder vaginalt da;
- kan vente dere blødninger/ ala mensen i 2-6 uker.varierer fra person til person...
- sammentrekninger av livmor, minner om kynnere
- om dere revner eller må sy, ha en flaske grønnsåpe hjemme som dere kan skylle med.
tørk underlivet med føner, veldig bra for de med sting.
- mulig du får hemorider pga av pressing, ha en salve hjemme samt isbiter!!! og ikke for å snakke om denne GRØNNSÅPEN.
-Tårer, masse tårer og fortvilelse, det er helt normalt.
- lite søvn.... mye lite søvn for du har sikkert lest om alt som kan gå galt den første tiden og er årvåken for å få med deg alt!
- nye lyder i huset.
m.m
Har du noe du lurer på så spør, mange her som var kokko med den første. ( iallefall jeg)
Det viste ikke jeg og fikk meg et supersjokk!
Iallefall til dere som føder vaginalt da;
- kan vente dere blødninger/ ala mensen i 2-6 uker.varierer fra person til person...
- sammentrekninger av livmor, minner om kynnere
- om dere revner eller må sy, ha en flaske grønnsåpe hjemme som dere kan skylle med.
tørk underlivet med føner, veldig bra for de med sting.
- mulig du får hemorider pga av pressing, ha en salve hjemme samt isbiter!!! og ikke for å snakke om denne GRØNNSÅPEN.
-Tårer, masse tårer og fortvilelse, det er helt normalt.
- lite søvn.... mye lite søvn for du har sikkert lest om alt som kan gå galt den første tiden og er årvåken for å få med deg alt!
- nye lyder i huset.
m.m
Har du noe du lurer på så spør, mange her som var kokko med den første. ( iallefall jeg)