[ellaumbrella]
Forumet er livet
Synes bare dette er tigging.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ju9ta
ORIGINAL: zarafina
ORIGINAL: mmtekea
ORIGINAL: emk1982
Hvorfor bruker ikke denne tiden med å være sammen med ungene dine istedet for å skrive her inne?
Beklager, men jeg bynner bare å bli litt lej dette nå.
Syns bare hele greia virker litt mystefistisk.
Jada, jeg trenger ikke å lese, eller svare, men nå gjør jeg nå d da.
synes du burde lese ting før du skriver sånn.tenk deg om du hadde fått dødsdommen?
herregud skam deg.
Har da vel lest for f***.
Og hadde jeg fått en dødsdom,så hadde jeg hvertfall ikke vært her inne å spurt etter penger???
Men vært sammen med ungene mine, og gjort d beste ut av d!!
det er heldighvis opp til hver og en, jeg tigger ikke, dem som vil hjelpe gjør det av fri vilje, jeg truwer ingen til å gi meg penger.
eneste grunn til jeg dpurete om hjelp var for at jeg og ungene skulle kunne oppleve noe spesielt sammen før jeg dør. ikke noe annet.
*
Jeg syns d virker som du tigger, og høster sympati.
Du er kreftsyk, og har fått en kort tid igjen å leve.
Og som jeg har sagt, kondolerer masse for d.
Ikke bruk tida di her inne, men heller på ungene og familien din.
Og snakk med proffe folk!
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
ORIGINAL: *Schmoopy*
vi hAR HATT det tødt med kreft sykdom i snart 4 år og jeg har mistet alt formye tid med barna mine pga det.
derfor synes jeg en ferie hadde vært gint for meg og ungene, og kunne oppleve noe annet en bare det helvette vi har hatt de siste 4 åra.
Bruk heller tiden på barna enn å sitte her og tigge! Nyt hvert minutt med de!
Jeg er veldig skeptisk ettersom dette er 3-4 gangen i løpet av et døgn dere prøver å samle inn penger. I tillegg har søsteren din mottatt MASSE penger her inne før. Du stoler heller ikke på søsteren din sine forsøk på å samle inn penger... La heller dette ligge, og prøv andre kanaler en babyverden for å få til noe dere vil. Ønskebrønnen f.eks.
Tiggere på gata tvinger ingen de heller og folk velger om de vil gi, men de er ikke mindre tiggere av den grunn.
Ta vare på hverandre i denne tiden nå, bruk all tid dere kan på hverandre.
har hun? hva hun fikk penger for sist da?
ORIGINAL: emk1982
ORIGINAL: Rimpro
syns det er noe som skurrer fælt her alså..
om det stemmer det du sier er det veldig synd..
men en som nyli har fått dødsdommen setter seg ikke ned på BV å tigger penger..
syns det skurrer fælt hvordan du forklarer denne svulsten din og "noe blodkar greier"..
hva slags kreft har du? prøv å forklar den sykdommen din litt, så det ikke virker som du sitter å prøver å drive svindel..
damene her på forumet er så vanvittig gavmilde, å det er sikkert mange som sitter å har lyst på en masse penger..
så for din egen skyld, at du ikke blir satt i en slik boks, kom med noe håndfast..
kan dere ikke bare la saken ligge nå jenter?hun har det veldig vanskelig.
men det begynnte med livmorkreft,som nå har spredd seg til den ene friske nyra hennes og pluss de har funnet 2svulster på høyre lunge.tror hun snakket om noen blodkar også.
dette er ikke en bløff det kan jeg garantere men nå synes jeg vi skal avslutte disse spekulasjoner.og heller la henne være i fred jenter.
ORIGINAL: MissYvonne
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
ORIGINAL: *Schmoopy*
vi hAR HATT det tødt med kreft sykdom i snart 4 år og jeg har mistet alt formye tid med barna mine pga det.
derfor synes jeg en ferie hadde vært gint for meg og ungene, og kunne oppleve noe annet en bare det helvette vi har hatt de siste 4 åra.
Bruk heller tiden på barna enn å sitte her og tigge! Nyt hvert minutt med de!
Jeg er veldig skeptisk ettersom dette er 3-4 gangen i løpet av et døgn dere prøver å samle inn penger. I tillegg har søsteren din mottatt MASSE penger her inne før. Du stoler heller ikke på søsteren din sine forsøk på å samle inn penger... La heller dette ligge, og prøv andre kanaler en babyverden for å få til noe dere vil. Ønskebrønnen f.eks.
Tiggere på gata tvinger ingen de heller og folk velger om de vil gi, men de er ikke mindre tiggere av den grunn.
Ta vare på hverandre i denne tiden nå, bruk all tid dere kan på hverandre.
har hun? hva hun fikk penger for sist da?
Ja det lurer jeg også på..[8|]
ORIGINAL: ...Rosa...
Tror nok de allerfleste her inne skjønner at du har det så tøft som det går an å ha det, men uansett hva man finner på å ville si føles det liksom galt, når man ikke er i situajsonen selv.
Folk som ikke er i din situasjon nå vil ikke kunne hjelpe deg med følelsene dine, selv om de kanskje har gode ting på lur, fordi de tør ikke si det de egentlig ville sagt, og du er for oppslukt (helt forståelig) i dødsdommen til å kunne ta i mot hjelp.
Du må bare holde ut. Kjenne på følelsene. Møte frykten i øyne. Du slipper ikke unna.
Å be om penger vil alltid vekke negativ oppmerksomhet. Det hadde kanskje hjulpet om du gjorde deg selv mindre anonym... men jeg vet ikke.
Ingen av oss kan bære følelsene dine for deg. Det kan virke hjerterått, men fordi du er så fortvilet blir folk så satt ut at de sier enten ingenting eller alle de feile tingene.
Fortvil alt du trenger, men forsøk (jeg sier ikke at du vil lykkes) å meditere litt på det som kommer, søke Gud, finne roen. Du må igjennom dette her. Forsøk å ikke kaste bort livet du ennå lever før tiden på å krangle med folk her på BV, eller på å tenke på alt du går glipp av.