TIL DERE SOM VIL HJELPE OSS....

Synes bare dette er tigging.

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: zarafina

ORIGINAL: mmtekea

ORIGINAL: emk1982

Hvorfor bruker ikke denne tiden med å være sammen med ungene dine istedet for å skrive her inne?
Beklager, men jeg bynner bare å bli litt lej dette nå.
Syns bare hele greia virker litt mystefistisk.

Jada, jeg trenger ikke å lese, eller svare, men nå gjør jeg nå d da.

synes du burde lese ting før du skriver sånn.tenk deg om du hadde fått dødsdommen?
herregud skam deg.

Har da vel lest for f***.
Og hadde jeg fått en dødsdom,så hadde jeg hvertfall ikke vært her inne å spurt etter penger???
Men vært sammen med ungene mine, og gjort d beste ut av d!!

det er heldighvis opp til hver og en, jeg tigger ikke, dem som vil hjelpe gjør det av fri vilje, jeg truwer ingen til å gi meg penger.
eneste grunn til jeg dpurete om hjelp var for at jeg og ungene skulle kunne oppleve noe spesielt sammen før jeg dør. ikke noe annet.

*

Jeg syns d virker som du tigger, og høster sympati.
Du er kreftsyk, og har fått en kort tid igjen å leve.
Og som jeg har sagt, kondolerer masse for d.
Ikke bruk tida di her inne, men heller på ungene og familien din.
Og snakk med proffe folk!

shiiises synns du tar litt vel i nå..
ta åså ro deg ned..

til deg mmtekea, bruk tiden med barna dine og prøv å være åpen og ærlig om sykdommen selv om det kan være veldi vanskelig.
barn godtar som regel sannheten selv om den er vond.
si at di har lov til å være lei seg å gråte men om di ikke gråter er det også veldi vanlig og at det er ikke noe 'galt' med di fordi.. noen barn kan reagere sånn.
om du er i form til det, prøv å skriv i en bok til hver av di hva di betyr for deg og noen minner dere har sammen som di kansje glemmer med årene og lim inn noen fine bilder.
fikk en sånn bok hun hadde skrevet i etter at min mamma døde.
den er veldi viktig for meg.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: *Schmoopy*

vi hAR HATT det tødt med kreft sykdom i snart 4 år og jeg har mistet alt formye tid med barna mine pga det.
derfor synes jeg en ferie hadde vært gint for meg og ungene, og kunne oppleve noe annet en bare det helvette vi har hatt de siste 4 åra.

Bruk heller tiden på barna enn å sitte her og tigge! Nyt hvert minutt med de!

Jeg er veldig skeptisk ettersom dette er 3-4 gangen i løpet av et døgn dere prøver å samle inn penger. I tillegg har søsteren din mottatt MASSE penger her inne før. Du stoler heller ikke på søsteren din sine forsøk på å samle inn penger... La heller dette ligge, og prøv andre kanaler en babyverden for å få til noe dere vil. Ønskebrønnen f.eks.

Tiggere på gata tvinger ingen de heller og folk velger om de vil gi, men de er ikke mindre tiggere av den grunn.

Ta vare på hverandre i denne tiden nå, bruk all tid dere kan på hverandre.  

har hun? hva hun fikk penger for sist da?

Ja det lurer jeg også på..[8|]

vil bare sende deg en go klem...får helt vont inni me av å lese dette..
man får virkeli ting i perspektiv og at mann må leve vær dag fult ut...man vet aldir når mann ikke får mere tid..

ORIGINAL: emk1982

ORIGINAL: Rimpro

syns det er noe som skurrer fælt her alså..
om det stemmer det du sier er det veldig synd..

men en som nyli har fått dødsdommen setter seg ikke ned på BV å tigger penger..

syns det skurrer fælt hvordan du forklarer denne svulsten din og "noe blodkar greier"..

hva slags kreft har du? prøv å forklar den sykdommen din litt, så det ikke virker som du sitter å prøver å drive svindel..
damene her på forumet er så vanvittig gavmilde, å det er sikkert mange som sitter å har lyst på en masse penger..
så for din egen skyld, at du ikke blir satt i en slik boks, kom med noe håndfast..

kan dere ikke bare la saken ligge nå jenter?hun har det veldig vanskelig.

men det begynnte med livmorkreft,som nå har spredd seg til den ene friske nyra hennes og pluss de har funnet 2svulster på høyre lunge.tror hun snakket om noen blodkar også.
dette er ikke en bløff det kan jeg garantere men nå synes jeg vi skal avslutte disse spekulasjoner.og heller la henne være i fred jenter.

hun må jo tåle at vi spekulerer, for vi er jo fremmede for hverandre og noe må til for at man skal kunne gi en fremmed penger. var jo hun som satte seg i "hotspoten" på egenhånd.

Ord blir fattige! Ta vare på deg selv om familien din i denne tiden!

ORIGINAL: MissYvonne

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: *Schmoopy*

vi hAR HATT det tødt med kreft sykdom i snart 4 år og jeg har mistet alt formye tid med barna mine pga det.
derfor synes jeg en ferie hadde vært gint for meg og ungene, og kunne oppleve noe annet en bare det helvette vi har hatt de siste 4 åra.

Bruk heller tiden på barna enn å sitte her og tigge! Nyt hvert minutt med de!

Jeg er veldig skeptisk ettersom dette er 3-4 gangen i løpet av et døgn dere prøver å samle inn penger. I tillegg har søsteren din mottatt MASSE penger her inne før. Du stoler heller ikke på søsteren din sine forsøk på å samle inn penger... La heller dette ligge, og prøv andre kanaler en babyverden for å få til noe dere vil. Ønskebrønnen f.eks.

Tiggere på gata tvinger ingen de heller og folk velger om de vil gi, men de er ikke mindre tiggere av den grunn.

Ta vare på hverandre i denne tiden nå, bruk all tid dere kan på hverandre.  

har hun? hva hun fikk penger for sist da?

Ja det lurer jeg også på..[8|]

Jeg å....[:-]

ORIGINAL: ...Rosa...

Tror nok de allerfleste her inne skjønner at du har det så tøft som det går an å ha det, men uansett hva man finner på å ville si føles det liksom galt, når man ikke er i situajsonen selv.

Folk som ikke er i din situasjon nå vil ikke kunne hjelpe deg med følelsene dine, selv om de kanskje har gode ting på lur, fordi de tør ikke si det de egentlig ville sagt, og du er for oppslukt (helt forståelig) i dødsdommen til å kunne ta i mot hjelp.
Du må bare holde ut. Kjenne på følelsene. Møte frykten i øyne. Du slipper ikke unna.

Å be om penger vil alltid vekke negativ oppmerksomhet. Det hadde kanskje hjulpet om du gjorde deg selv mindre anonym... men jeg vet ikke.

Ingen av oss kan bære følelsene dine for deg. Det kan virke hjerterått, men fordi du er så fortvilet blir folk så satt ut at de sier enten ingenting eller alle de feile tingene.

Fortvil alt du trenger, men forsøk (jeg sier ikke at du vil lykkes) å meditere litt på det som kommer, søke Gud, finne roen. Du må igjennom dette her. Forsøk å ikke kaste bort livet du ennå lever før tiden på å krangle med folk her på BV, eller på å tenke på alt du går glipp av.

Så fint innlegg Rosa[:D]

Trist å lese[:(] Må være ufattelig tungt for dere , kan ikke forestille meg hvor fælt du og dine sikkert har det nå.
Håper du får inn litt penger, enten det er fra familie eller andre..

Men om dere ikke skulle få nok peng til en ferie, og ferien er så viktig for dere, hvorfor ikke ta ett forbrukslån da? Vet det er dumt å ta lån, men siden det er så viktig for dere ville jeg gjort det om det var meg eller min kjære som ikke hadde lange tiden igjen..  Det lånet skulle jeg betalt tilbake med glede siden det gav min kjære sitt siste ønske oppfylt.

Håper du klarer å nyte hvert sekund og hvert minutt sammen med barna dine og mannen din fremover, selv om det nok er veldig tungt. 

Klem

Lykke til, og håpe du og din familie får reist på ferie. God jul !

Back
Topp