Til dere som vet når dere hadde el

Nei, det var ikke omgangssyke.. jeg begynte å spy men var ikke syk i det hele tatt. Ingen feber, ingen diareé og det varte i månedsvis. Jeg spyr aldri sånn når jeg ikke var gravid, og det gikk jo ikke over. Jeg fikk hyperemesis og ble 100% sykemeldt fra uke 4 og 7 uker framover. Gikk ned 6 kg. Så jeg er 100% sikker på at det var det som begynte da, noen dager etter eggløsning. Siden det fortsatte på akkurat samme vis i månedsvis. Men det må jo ha vært mye hormoner siden kroppen reagerte sånn.

Tror jeg begynte å spy rundt 10. oktober.. og testet positivt først 22. oktober! Så hadde da holdt på i to uker, spøy ca. 2 ganger om dagen da.

Menstermin 30. juni.
HCG er tilstede i kroppen og blodet en stund før det blir noen særlig høy konsentrasjon i urinen, så jeg tenker at du bare er _veldig_ sensitiv ovenfor gravidhormoner, og dermed blir dårlig før der vises på en test.

En venninne av meg blir kvalm og kaster opp omtrent i det egget befruktes, det er helt sykt egentlig, men hun vet at hun er gravid lenge før noen test viser positivt. Har vært det samme med alle hennes fire barn.

dytter på denne :D

Hadde EL 18 september (positiv Boots test 7.okt) termin 13 juni
jøss, testet positivt seint du da :) fikk du bekrefta termin på ultralyd? jeg klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med terminen jeg har fått... mener selv jeg hadde eggløsning 18 september, men har fått termin 30 juni. syns det er ganske stor forskjell :wideyed:

jøss, testet positivt seint du da :) fikk du bekrefta termin på ultralyd? jeg klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med terminen jeg har fått... mener selv jeg hadde eggløsning 18 september, men har fått termin 30 juni. syns det er ganske stor forskjell :wideyed:

Jeg ammer fortsatt jeg så i følge menstruasjon skulle jeg jo hatt termin 1.juni. Men Oul ble 12/13.juni...
Men jeg bruker en app for når jeg har diverse haha... EL, sex EL-slim osv. Med den stemmer det bra med OUL termin. Jeg mener 12.juni er riktig :)
Hadde hatt misstanke om at jeg var gravid pga symptomer i noen dager. Men var redd det var innbilt :p
Ville ikke teste for tidlig :)

Jeg ammer fortsatt jeg så i følge menstruasjon skulle jeg jo hatt termin 1.juni. Men Oul ble 12/13.juni...
Men jeg bruker en app for når jeg har diverse haha... EL, sex EL-slim osv. Med den stemmer det bra med OUL termin. Jeg mener 12.juni er riktig :)
Hadde hatt misstanke om at jeg var gravid pga symptomer i noen dager. Men var redd det var innbilt :p
Ville ikke teste for tidlig :)
Termin passer jo bra med eventuell eggløsning da! så gøy :) så du testet ikke før? :happy: syyykt at du faktisk klarte å holde deg så lenge, hehe :-D

Back
Topp