til dere som testet positivt

LilleSpire13

Glad i forumet
Noen av dere som testet før IKM? I såfall hvor mange dager før, og var den da positiv? 
jeg kjenner jeg gleder meg som ett lite barn på julaften til å endelig få svaret vårt <3 
 
Denne gangen testet jeg ikke før 6 dager over ikm, men forrige gang testet jeg 6 dager før ikm :)
 
4 dager før:)
 
Med forrige barn hadde jeg IKM fredag, testet onsdag før og fikk negativt. Testet igjen på fredag og fikk positivt.

Denne gangen hadde jeg og IKM på fredag, men testet positivt (veldig, veldig svakt dog, på billigstrimmel) på onsdagen før.
 
Jeg hadde ikm på tirsdag og testa positivt med en a1 test fra apotek1 på søndagen før.
 
Testet 5 dager før sist gang og fikk positivt, denne gangen testet jeg ikke før 4 dager etter.... Har brukt clear blue begge gangene:) De som viser tekst...  
 
Testet 12 dpo, og fik svakt utslag på A1, også testa jeg på ikm og da var det en sterkere strek. Testet også med A1 da. Kjøpte 2 i 1 ;)
 
åååh, nå blir jeg ennå mer utålmodig :P 
hvis jeg er gravid nå er jeg 2+6 på vei, altså 3 uker i morgen :D jeg klør en del nedentil og har vært småuvel i ett par dager, kjenner det blir verre for hver dag, gikk å brakk meg i butikken i stad, leste at det er rundt denne tiden at symptomene begynner å vise seg så er jo lov å håpe at det er reelle symptomer, men hei for alt jeg vet kan det være den rare hjernen min som spiller meg ett puss :P 
 
4 dager før IKM.
Lykke til,det er jo en utrolig rar og spennende tid rundt testing,uansett hvor mange ganger før man har vært der :)
 
Back
Topp