Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper det dere? Blir dere veldig trøtt av dem? Slitsom i lengden denne kvalmen,men det hører vel med![]()
Huff,stakkars,det er ikke noe særlig.. Hvilken uke er du i? Krysser fingrene for at formen din snart blir bedre!jeg kaster ikke opp så mye,men er skikkelig kvalm fra morgen til kveld. Var verre i første svangerskap,da lå jeg rett ut de første mnd uten å få i meg noe nesten,så skal ikke klage nå egentlig. Men man blir jo sliten av å være kvalm hele tiden,får kanskje prøve og se om det hjelper
![]()
Postafen tok kvalmen min helt, men hovedgrunnen for at jeg prøvde den var for søvnens skyldHjelper det dere? Blir dere veldig trøtt av dem? Slitsom i lengden denne kvalmen,men det hører vel med![]()
Hjelper det dere? Blir dere veldig trøtt av dem? Slitsom i lengden denne kvalmen,men det hører vel med![]()
Kan postafen være skadelig for babyen? Står i pakkningen at gravide ikke skal ta den uten samråd med legen, så jeg har ikke trur å prøvd :s
Postafen kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Fikk afipran på resept,men det hadde ingen effekt på meg hvertfall. Har phenergan fungert?