Til dere som startet i jobb rundt da baby var rundt 8 mnd

Hva gjorde du da mht melk? Hvor mange flasker da du evt da?:)

Tenker du ift. Jobb eller ammeslutt?

Vi ga en flaske MME på kvelden etterhvert når han ikke ville amme, og trenger en flaske for å sovne. Fra 1 år gikk vi over til kumelk.

Også ga vi en flaske MME hvis han var syk/dårlig form for å få i han næring og væske. Ellers gikk det rett og slett bare i fast føde. Han spiste til alle måltider fra 7-8 mnd ca. Noen av måltidene bestod av grøt, og da tilsatte jeg restene av morsmelk jeg hadde fra fryseren. Ellers så består jo babygrøten av mme :)

Mannen ga bare fast føde mens jeg jobbet , siden han spiste fast da.
 
Tenker du ift. Jobb eller ammeslutt?

Vi ga en flaske MME på kvelden etterhvert når han ikke ville amme, og trenger en flaske for å sovne. Fra 1 år gikk vi over til kumelk.

Også ga vi en flaske MME hvis han var syk/dårlig form for å få i han næring og væske. Ellers gikk det rett og slett bare i fast føde. Han spiste til alle måltider fra 7-8 mnd ca. Noen av måltidene bestod av grøt, og da tilsatte jeg restene av morsmelk jeg hadde fra fryseren. Ellers så består jo babygrøten av mme :)

Mannen ga bare fast føde mens jeg jobbet , siden han spiste fast da.

Tenkte litt på begge deler, så takk for beskrivelsen. Det var veldig fint å se:)

Er så forvirret på alt som har med denne kombinasjonen av melk, mat og mamma på jobb.:joyful: Irriterende å være så i tvil med alt helt tiden. (Det begynner å bli bedre da...man vokser vel med mammaoppgaven hehe) så bare så fint å se at det er forskjellige måter å gjøre ting på.:)

Har en ung frøken som også er innmari glad i mat. Tror fint hun kunne bare spise fast føde nå hvis hun «fikk lov», så derfor jeg synes det er litt vanskelig å sjonglere matinntaket hennes sammen med melk. Antagelig ville hun nok si i fra hvis hun var misfornøyd egentlig:joyful:
 
Back
Topp