Til dere som startet i jobb rundt da baby var rundt 8 mnd

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av Vivaliva, 1 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Tenker du ift. Jobb eller ammeslutt?

Vi ga en flaske MME på kvelden etterhvert når han ikke ville amme, og trenger en flaske for å sovne. Fra 1 år gikk vi over til kumelk.

Også ga vi en flaske MME hvis han var syk/dårlig form for å få i han næring og væske. Ellers gikk det rett og slett bare i fast føde. Han spiste til alle måltider fra 7-8 mnd ca. Noen av måltidene bestod av grøt, og da tilsatte jeg restene av morsmelk jeg hadde fra fryseren. Ellers så består jo babygrøten av mme :)

Mannen ga bare fast føde mens jeg jobbet , siden han spiste fast da.

• Liker Liker x 1
  2. Vivaliva Glad i forumet Assistert-jentene ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Tenkte litt på begge deler, så takk for beskrivelsen. Det var veldig fint å se:)

Er så forvirret på alt som har med denne kombinasjonen av melk, mat og mamma på jobb.:joyful: Irriterende å være så i tvil med alt helt tiden. (Det begynner å bli bedre da...man vokser vel med mammaoppgaven hehe) så bare så fint å se at det er forskjellige måter å gjøre ting på.:)

Har en ung frøken som også er innmari glad i mat. Tror fint hun kunne bare spise fast føde nå hvis hun «fikk lov», så derfor jeg synes det er litt vanskelig å sjonglere matinntaket hennes sammen med melk. Antagelig ville hun nok si i fra hvis hun var misfornøyd egentlig:joyful:

Del denne siden