Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
kjøper trippelsalat, og til den trenger man egentlig ikke så mange andre ting syns jeg. har oppi agurk, tomat, mais. noen ganger andre ting også. bruker ikke dressing, men salatkrydder[:)] hvis jeg har oppi kylling har jeg også avokado og ananas i.
Isbergsalat, agurk, mais, blomkål, paprika. Til slutt tar jeg fetaost over.. bruker da oljen fra fetaosten som "dressing" Da blir ikke salaten så "tørr"[:)]
Også hender det at jeg blander Gresk posedressing oppi et beger Cream Frech som en ekstra dressing[:D]
for tiden kjøper jeg en ferdigpose med kutta salat (husker ikke navnet, men den har også noe rødt i seg). Oppi det har jeg fetaost, cherrytomat, agurk og sopp :)
pleier også å grille en kyllingfilet og ha oppi der til middag :)
Rødløk, tomat, agurk og paprika kuttes i store biter, ha olivenolje ver og litt grovkvernet pepper + evnt maldonsalt.
Oliven og fetaost, serveres med olivennrød og tzatziki.
Isbergsalat eller kinakål, mais/minimais, agurk, fetaost, paprika (rød/grønn), tomater av og til vårløk, brukte å ha i pasta før (men ikke nå pga av lavkarbo [;)]). Olje så bruker jeg å blande oppi litt av fetaostoljen [:)] Hender jeg har også oppi sånn osteterninger fra Tine, husker ikke hva det het [8D].
Favorittsalaten min er cæsarsalat, den kan jeg spise hver dag[8D] Har oppi bacon,tomat og kyllingfilet også, for å gjøre den litt mer mettende.
Ellers inneholder den;
romanosalat
parmesan
krutonger
cæsardressing(lag gjerne selv, men jeg kjøper ferdig på flaske, kjøpt på meny)
Nammis!!
Har nettopp spist sein middag og det ble salat til middag; den var veldig enkel, men besto av
crispisalat
agurk
tomat
paprika
vårløk
mais
kylling
fetaost
gresskarkjerner