Til dere som sover ute

[trultemor]

Elsker forumet
Altså barna. Lar dere barna sove ute når det er kaldt? Hvor kaldt?

Her er det -9 nå, og jeg har pakka han skikkelig godt inn, pluss snurpet igjen så det er kun ansiktet fremme, og godt inni vogna, så han sover sååååå godt!

Bra med frisk luft.. Leon sover så godt ute han, samme hvor kaldt det er! Pakker ham godt inn, og da er det natta lenge[:D]

Nå skal det sies at det sjelden er kaldere enn minus 10 her da...

Jeg har latt han sove ute jeg. Men han har hatt bra med klær og jeg har pakka han godt inn.
Har problemer med å få han til å sove inne.

Her sover hun ute! har helseteppe over vognen, og hun lå i dressen sin i vinterposen i dag! det var da litt over -10 grader.

Hun hadde det så godt å varmt atte! :)

ORIGINAL: Wibe^

Her sover hun ute! har helseteppe over vognen, og hun lå i dressen sin i vinterposen i dag! det var da litt over -10 grader.

Akkurat det samme gjorde jeg. Med dressen oppi posen og snurpet igjen! Han var varm og god bortsett fra på bena! IIIIIskald stakkars! Han hadde på seg ullkorga tøffelskoopplegg (oppi en lammeskinnspose!!) og trodde da de skulle være varme og gode, men den gang ei. Neste gang blir det tykk ullsokk oppi der i tillegg. Og kanskje ekstra teppe rundt bena i tillegg. Med varmeflaske. Stakkars, fikk så vondt av han. Men han sov godt og lenge da. Ble vekket av naboen som ikke har vett nok til å forstå at det ligger en baby i vogna og sover når baggen er snurpet sammen og teppet henger over, og hun hadde med seg ei venninne og de rygga inn her med ekstrem kløtsjfaktor og skravla og sto i. [:@]

ORIGINAL: tonemoren

Akkurat det samme gjorde jeg. Med dressen oppi posen og snurpet igjen! Han var varm og god bortsett fra på bena! IIIIIskald stakkars! Han hadde på seg ullkorga tøffelskoopplegg (oppi en lammeskinnspose!!) og trodde da de skulle være varme og gode, men den gang ei. Neste gang blir det tykk ullsokk oppi der i tillegg. Og kanskje ekstra teppe rundt bena i tillegg. Med varmeflaske. Stakkars, fikk så vondt av han. Men han sov godt og lenge da. Ble vekket av naboen som ikke har vett nok til å forstå at det ligger en baby i vogna og sover når baggen er snurpet sammen og teppet henger over, og hun hadde med seg ei venninne og de rygga inn her med ekstrem kløtsjfaktor og skravla og sto i. [:@]

Typisk!

Men jeg vet om mange som er kalde på bena, og mødrene gjør alt for å holde de varme, men ikkeno hjelper! så noen er nok bare sånn! har kjøpt sånn bamse dress fra lindex vi da, og på den er det "tøfler" som holder beina ganske varme! :)

ORIGINAL: tonemoren

Typisk!

Men jeg vet om mange som er kalde på bena, og mødrene gjør alt for å holde de varme, men ikkeno hjelper! så noen er nok bare sånn! har kjøpt sånn bamse dress fra lindex vi da, og på den er det "tøfler" som holder beina ganske varme! :)

Har også dress fra Lindex, med "tøfler", men trodde jo disse ullkorga"tøflene" skulle være vamere så jeg har tatt dem av, for de var bare festet med knapp. Kanskje jeg kan ta de tøflene som følger med dressen uttapå ullkorgatøflene? [8|]

Vi har en grense på ca -10, men er det helt vindstille så kan det og være kaldere...men barnehagen har grense på -20, og det synes da jeg er litt drøyt, hva mener dere???
Vi har prøvd å si i fra om dette, men ingen respons...

ORIGINAL: Diddij

Vi har en grense på ca -10, men er det helt vindstille så kan det og være kaldere...men barnehagen har grense på -20, og det synes da jeg er litt drøyt, hva mener dere???
Vi har prøvd å si i fra om dette, men ingen respons...

Det syns jeg er drøyt. De sier jo liksom -10 er grensa da! men litt over tror jeg ikke har noe å si, men ville nok protestert på 20- ...

ORIGINAL: lene78

jeg lar han sove ute hele vinteren jeg!

bytter ut han med hun

Vi gjør som mange andre her, blir det kaldere enn - 10 grader ligger han inne (men sover merkbart dårligere enn ute).

ORIGINAL: chantonet

her går også grensen på -10. hun liker å ligge kaldt. men der går grensen....

Back
Topp