Til dere som snart skal føde, hva har dere gjort istand av seng, barnevogn, diverse?

JuliaUmulia ;)

Andre møte med forumet
Jeg har idag 3 uker og noen dager igjen til jeg har termin, og har satt opp sprinkelsenga, satt frem bilstol,, vasket alt av barneklær og lagt i stellekommoden. Mangler å vaske rundt, og kjøpe balje og stativ. også må jeg pakke fødselsbag. Hva har dere gjort, skal gjøre? :)

eg har termin om en uke og en dag :) så idag gjor eg resten ferdig, og d var gulv vask..:) Så her i heimen er alt klart, vuggen og sengen er reid opp, vognen står igangen (mangler bare og ta leken på madrassen) klærne i 50 og 56 vaska eg på mandag :) og i går bakte eg, sånn eg har noe og servere besøket :) Alt inkjøpet ble gjort i sommer av utstyr (tilig ude med det ) :)
spennende tid dette:) så nå håpe eg bare d at hu vil komma, begynne og tære på talmodigheten min nå ja :P

håpe du har et godt svangerskap til nå og har d også den sista lilla stonnå så e igjen :) masse lykke til :)

Bake ja, det må jeg å gjøre :D
Takk for det, håper alt er fint med deg også fremover, og at du ikke må vente så alt for lenge før det skjer noe. Kjenner at jeg er utalmodig allerede! hehe.Lykke til :)

Heisann! Jeg har termin neste fredag, og i dag ble siste finish unnagjort, (bortsett fra husvask som mannen skal ordne... Orker ikke bøye meg lengre pga av diverse vondter;-) I dag har jeg bakt og fryst ned boller, til og med:-) Bilsetepose sydde jeg i går, har redd opp vogn, seng, og vasket og lagt på plass alt av klær og diverse utstyr:-) Eneste som mangler nå er å pakke fødebagen, men har begynt så vidt og har skrevet liste. Og så må jeg vel pakke en koffert til ungene så de er klare for levering når babyen melder sin ankomst! :-) Kjenner jeg er klar og tenker at NÅ kan babyen bare komme, men gjør ikke noe om den drøyer noen dager til heller. Deilig å være ferdig med alt og bare slappe av litt også!!! :-)

Dere er så heldige som skal få møte gullene deres snart :D Må bare fylle dagene med masse husarbeid så tiden flyr, og alt blir klart selvfølgelig :)

Her er alt klart:) Har termin om 2 uker, men kom på for et par dager siden at jeg ikke har kjøpt laken til vogna, men det er vel ikke hast. Tenkte jeg skulle få noen til å gjøre det for meg for jeg orker ikke noe shopping om dagen. Gleder meg til å få tilbake kroppen min. Jeg orker ingen ting om dagen.

Det meste av det mest nødvendige er på plass; klær i de minste størrelsene har vi arvet masse av og jeg har strikket endel i ull, bilsete, vogn og sprinkelseng med sengetøy er på plass. Stellematten er klar men mangler litt "stelleutstyr". Har også en babykurv som gjenstår å gjøre klar; madrass, kle den med vatt og sy trekk etc, planen er å gjøre det nå i helgen. Husvask gjør jeg ikke noe spesielt nummer ut av må jeg innrømme, det tar jeg i de "vanlige" intervallene :). Jeg har termin om knappe tre uker og hadde første permisjonsdag i går, og foreløpig har jeg ikke brukt tiden til annet enn soving, strikking og trening :-)

Her er alt klart. Klærne er vasket, sengetøy er vasket, stellebordet er klar, sprinkelsenga også.... har "bare" håper jeg og ikke går over termindatoen da :P 1 uke og 4 dager igjen.

Termin imorgen og kjøpte siste tingene i uken 

lykke til!!

Back
Topp