Til dere som skal på tidlig ul

Jeg skal når jeg er 10+4 :) Nettopp fordi jeg vil se se lille babyen <3 Ble bare enda sikrere på at jeg valgte rett med å vente når jeg ser bildet til vimso84 her :) Synes selvsagt det er lenge å vente :p Men måttet uansett ha ventet siden mannen er borte på jobb :)

Stol på meg å mitt bilde :-) du har valgt perfekt tid å gå på :-) :-)

Jeg skal når jeg er 10+4 :) Nettopp fordi jeg vil se se lille babyen <3 Ble bare enda sikrere på at jeg valgte rett med å vente når jeg ser bildet til vimso84 her :) Synes selvsagt det er lenge å vente :p Men måttet uansett ha ventet siden mannen er borte på jobb :)

Helt enig! Var lenge usikker på om jeg skulle ta før når jeg bestilte siden det er såpass lenge til, men nå er jeg glad jeg ventet :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig! Var lenge usikker på om jeg skulle ta før når jeg bestilte siden det er såpass lenge til, men nå er jeg glad jeg ventet :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Nå fikk jeg frysninger og kjenner at jeg gleder meg enda mer! :D

Jeg skal på ul på tirsdag. Er da 9+1? Skal også på ul om et par uker. Det blir i forbindelse med duotest og fosterdiagnostikk... Spennende dager i vente...

Godt å se at tidlig ul kan gi gode svar og litt ro i sjela grunnen til st jeg spurte om bildene i uke 6 er at jeg har ei venninne som de ikke kunne se noe hjerteslag enda, noe som førte til mye bekymring... Selv om alt viste seg å være ok!

Glemte å skrive at jeg sist var på ul i uke 10, og da så vi mye!!!

Jeg bestilte meg nettopp tidlig ul når jeg er 8+4, vil bare vite at det er et hjerte som slår og at alt er i som det skal være ❤️

skal ha kontroll i uke 8 pga assistert befrukning. så 13 mail skal jeg få se nurket, er da 7+9

Jeg var hos gynekolog i dag.. 5+4. Hun så en fin eggsekk og plommesekken som visstnok gir næring nå. Det var helt normalt. Siden jeg har hatt to tidlige SA tidligere får jeg komme tilbake neste fredag..(gratis) på ny sjekk. Da forventet hun å se mer hjertet :-) krysser fingrene og gleder meg :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei dere, kan jeg spørre om noe? Hvorfor skal dere på så tidlig UL? Noen av dere har det som naturlig oppfølging av ulike årsaker, men får man det om man ikke har helt snør på termin, slik som meg ? Den forrige legen min hadde bare gitt meg beskjed om å vente til uke 18... men har ny lege nå, så kanskje..? Jeg har regnet ut terminer alt fra 22. Des til 10. Januar.. men tror mest på at babyen må komme mellom jul og nyttår :)

Fått time til ultralyd når jeg er 9+4. Privat, men pga blødninger vil jeg se hvordan ting står til. Hvis alt er som det skal vil jeg kanskje høre om å få en time når jeg er rundt 12 uker også. Har time samme plass når jeg er 11+4, men blir litt tett så tenkte å høre om vi eventuelt kunne utsette den litt. Første svangerskapet hadde jeg kun oul når jeg var 18+4 og 3d ul når jeg var 26 uker på vei. Men pga blødninger er jeg enda mer nervøs denne gangen. Veit jeg ikke har hatt en sa, for har målt hcg. Men redd for ma, og derfor trenger jeg ul for å se om det er liv. 7+5 i dag.

Jeg er på tidlig ul pga tidligere historikk.

Tror en får tidlig ul hvis en er usikker på termin. Du får spørre.
Hvis ikke går det ann å ta det privat. Det gjorde jeg i mitt andre svangerskap. Hærlig å se babyen i uke 11. Var jo en fullt utviklet baby, og mye bedre bilder enn ordinær ul bildene. . :)

Hei dere, kan jeg spørre om noe? Hvorfor skal dere på så tidlig UL? Noen av dere har det som naturlig oppfølging av ulike årsaker, men får man det om man ikke har helt snør på termin, slik som meg ? Den forrige legen min hadde bare gitt meg beskjed om å vente til uke 18... men har ny lege nå, så kanskje..? Jeg har regnet ut terminer alt fra 22. Des til 10. Januar.. men tror mest på at babyen må komme mellom jul og nyttår :)

Jeg har bestilt selv, vil se at alt er i orden før vi forteller barna! Var vel noen her inne som fikk tidlig ul pga usikkerhet rundt termin. Min lege gjør ikke sånt, forrige gang jeg var gravid var mensterminen min 26.feb, noe jeg visste ikke stemte, hadde jo tatt tester i flere uker før den endelig ble positiv, min termin var 24.mars. Men legen gikk ut ifra menstermin, livmoren min var også tilsvarende hans termin, så han mente det stemte og gikk ut ifra det og sendte henvisning til oul. Ville ikke sende meg på noen tidlig ul. Så jeg gikk selv på ul og jeg hadde rett, og ringte til sykehuset når jeg fikk innkallelse til oul og sa at det var skjedd en feil og at jeg på det tidspunktet bare ville være 15uker. Så hun flytta timen min da. Så.er vel forskjellig praksis fra lege til lege tenker jeg :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp