Til dere som skal på tidlig ul

ms_tills

Flørter med forumet
Hvor langt på vei er dere når dere skal på ul? Synes at det er litt skummelt å gå for tidlig siden det kan være for tidlig å se noe, og det vil trolig gjøre meg enda mer engstelig!!!! Å det trenger jeg virkelig ikke jeg kommer til å være i uke 10 når jeg går, enda noen uker igjen desverre

Hvor langt på vei er dere når dere skal på ul? Synes at det er litt skummelt å gå for tidlig siden det kan være for tidlig å se noe, og det vil trolig gjøre meg enda mer engstelig!!!! Å det trenger jeg virkelig ikke jeg kommer til å være i uke 10 når jeg går, enda noen uker igjen desverre

Jeg kommer til å være 11+3, ville vente litt lenge jeg også, så man får se noe og ikke bli mer engstelig :)

Jeg var da jeg var 6+2 og skal tilbake på ny neste fredag da jeg er 9+2

En gang når jeg trodde jeg var noe og 6 uker, men viste seg å være kun 5 uker. Sist gang var jeg 6 uker akkurat tror jeg og fikk se hjertet og en bønne :p skal nå neste gang når jeg er 9+2 for å sjekke aøt før jeg sier det til familie :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

var 6+3 og skal 10+3 :)

Jeg kommer til å være 11+3, ville vente litt lenge jeg også, så man får se noe og ikke bli mer engstelig :)

Jeg mente 10+3 :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal nå på mandag , 9+3 tror jeg at jeg er da. Minimum 9 og maximum 9+6!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Fikk de noe utav bildene så tidlig som 6+2???
Jeg hadde i sist svangerskap UL i uke 5+5 og fikk se et bankende hjerte, men ut over det ser du bare veske.
Ble sendt på UL grunnet sterke smerter og for å se hvor langt jeg kunne være kommet fordi det var tvil rundt termin.

Så hadde jeg UL i 12+5 (hvis jeg ikke husker helt feil. Da kunne vi se at det var et lite menneske som hikket i magen :) Denne gangen ble jeg og sendt på sjekk pga sterke smerter. Fant aldri ut hva det var.

Vurderer ul i uke 12 denne gangen og for å sjekke at alt er som det skal :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    643,3 KB · Visninger: 50
Fikk de noe utav bildene så tidlig som 6+2???
Fikk se blodtilførselen at den var som den skulle og hjerteslagene:) Hjertelyden var den beste av alt;) Ser ikke så my på bilde jeg fikk, men turen var likevel verdt da jeg fikk høre hjerte

Vi var med førstemann i slutten av uke 6 og fikk se et bankende hjerte :) vi skal på ul nå fredag, jeg har egentlig ikke peiling på hvor langt jeg er på vei, jeg har en tre uker lang periode der frøet kan ha blitt til...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg skal når jeg er 10+4 :) Nettopp fordi jeg vil se se lille babyen <3 Ble bare enda sikrere på at jeg valgte rett med å vente når jeg ser bildet til vimso84 her :) Synes selvsagt det er lenge å vente :p Men måttet uansett ha ventet siden mannen er borte på jobb :)

Skal til tirsdag. Tror jeg er 6+4 da, men neimen ikke helt sikker.

Back
Topp