Til dere som skal ha simo kombi!

Altså bruker dere sportsdelene på denne og? Synes den virker stor og klumsete (og ikke svingbare hjul)..
 
Altså bruker dere sportsdelene på denne og? Synes den virker stor og klumsete (og ikke svingbare hjul)..
Ja jeg har brukt begge..jeg er veldig fornøyd med den men det er jo opp til hver enkelt hva de liker osv :) jeg har alltid hata svingbare hjul så det kommer jeg aldri til å kjøpe :)
 
Vurderte den litt sol vogn hos besteforeldrene, men tror ikke jeg vil være komfortabel med den...selv som reservevogn.

Ser ut som de vognene de hadde da jeg ble født. Ekstremt umoderne. Blir det like varmt så da jeg fødte sist hadde ungen smelta bort opp i der..
 
Jeg er heldigvis ikke Så moderne av
Meg :) jeg fødte i 2010 å da var det tropesommer, lå helt fint oppi der da :)
 
Jeg har og bare positiv erfaring med vogna.Både bag og sportsdelen er det god plass i, og på vinteren så får man plass til en stor og god vognpose.Dattern min er født mai 11, og var en flott og varm sommer da også, men hun kokte ikke oppi der. Det er smak og behag på hva man liker :) jeg er heller ikke glad i svingbare hjul, og jeg synes vogna ser moderne ut :)
 
Back
Topp