Til dere som skal ha simo kombi!

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Dra på barnas hus og kjøp den i morgen, knalltilbud :D jeg har faktisk reservert en, har emmaljunga men den funka dårlig på skogsvei/ujevn vei så den selger jeg etterhvert :) å simo hadde jeg med nr 1, den var supergod etter "dårlige" veier :)
 
Wow, det var billig!:) frister faktisk. Men har en brukt fra sist gang, nå er den ganske slitt siden vi kjøpte den brukt men tror jo den skal holde denne gangen og:p gleder meg til trilleturer denne gangen:)
 
Jaa, denne gangen fikk jeg heldigvis brun :D alltid hatt lyst på brun, første simo var marineblå/kongeblå? Veldig mørk i allefall:p
Ååå, brun er fin :D vi har sort med hvitt inni på vår 2011, kan ta bilde av den å legge den inn her. Sambo vil vi skal beholde den da, ser ingen grunn til å kjøpe ny :p haha( jeg = vogndilla :p).
Vi har og simo classic med store hjul( og Dattern vår har lik i dukkevogn). Så har vi og en trehjuling, urban jungel! Hehe :D
 
image.jpeg Her er vår 2011 modell. Spesial edition.
Det hvite og sorte trekket til å ha oppi vogna som på bilde, den kan snus til helt sort også. Og baggen til denne er sort, med sort og hvitt trekk oppi ;) Så får nok nøye meg med den ifølge sambo her :p Eneste minuset med simovognene jeg har hatt, er at den fot greia, den detter veldig fort ned når man tar ut baggen. Vet ikke om det går an å gjøre no med den.Ellers er det super og lett vogn :)
 
Ååå, brun er fin :D vi har sort med hvitt inni på vår 2011, kan ta bilde av den å legge den inn her. Sambo vil vi skal beholde den da, ser ingen grunn til å kjøpe ny :p haha( jeg = vogndilla :p).
Vi har og simo classic med store hjul( og Dattern vår har lik i dukkevogn). Så har vi og en trehjuling, urban jungel! Hehe :D
Dette blir da min vogn nr 3 :p har nok en smule vogndilla jeg også :p
 
Det er i allefall bag og sportsdel ja, tror stelleveske må kjøpes utenom prisen ja..

Oki. Klarer ikke å bestemme meg. Må ha en praktisk vogn som er lett å ta med seg i bilen(merzedes-benz) 4 hjul og kan brukes i vestlandsvær og forskjellige terreng. Har ikke peiling på vogn så gjør saken ikke lettere :p
 
Oki. Klarer ikke å bestemme meg. Må ha en praktisk vogn som er lett å ta med seg i bilen(merzedes-benz) 4 hjul og kan brukes i vestlandsvær og forskjellige terreng. Har ikke peiling på vogn så gjør saken ikke lettere :p
Vi må også ha en til alle slags vær,dårlige veier osv ..derfor går jeg fra emmaljunga til simo :)
 
Oki. Klarer ikke å bestemme meg. Må ha en praktisk vogn som er lett å ta med seg i bilen(merzedes-benz) 4 hjul og kan brukes i vestlandsvær og forskjellige terreng. Har ikke peiling på vogn så gjør saken ikke lettere :p
Veldig forskjell på hva man liker. Men min erfaring er at simo er lettere enn emmaljunga, og den er meget god i all slags vær. Synes den er lettere på vinteren også, og det å løfte den inn i bilen :) og stor pluss for at simo bagdelen er veldig romslig også :)
 
fortsatt tilbud på den? :eek:
 
Back
Topp