Til dere som skal ha flere barn:

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Når tenker dere å få nr 2 (eller 3,4...).
Nurkene våres er jo ikke mer enn 3-4 mnd så det er vel ikke aktuelt for noen av oss ennå :p

Jeg har ingen anelse, har to nå med to års mellomrom. Jeg ønsker flere men føler ikke meg klar for nr 3 idet hele tatt.

Om 2-3år.

Om 3 år tror jeg vi begynner å prøve på nr 2. :)

Vi tenker tre år cirka mellom nr 1 og 2. Jeg er over 30 så kan ikke vente i evigheter ;) Men vil ikke ha dem kjempetett heller. Jeg er ikke klar for en til allerede iallfall ;)

Planen var 2 år mellom, men fyttirakkern ikke snakk om at æ e klar for å gå gravid igjen på ei goooo stund, va ikke så rosenrødt som æ tenkt d, snarer drittongt !!!! æ har ei tulle som æ råkose mæ me om dagan :) glæde mæ t ho ska få småsøsken!!! Nånn år seiner enn tenkt :p

Jeg har alltid ønsket tette barn, men det var ikke så "lettvint" som jeg trodde med barn.. Hehe.. Ble fire år mellom de to jeg har nå.. Vet ikke når nestemann kommer.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tenker om 3 år,eller kanskje vi begynner å prøve om 2,5 år:p

Planen er å begynne å prøve når snuppa er 1,5-2 år. Men vi får se hva som skjer, kanskje vi forandrer mening den ene eller andre veien ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

vi har 2 år mellom gutta (planlagt) og synes det er helt topp! (travelt ja, men veldig kjekt - og kjekkere blir det nok for de to om noen år:) veldig fornøyd med to, og har egentlig bestemt oss for at det holder. men skulle vi ombestemme oss, blir det nok ikke før minste er 4 år ;)

vi har 2 år mellom gutta (planlagt) og synes det er helt topp! (travelt ja, men veldig kjekt - og kjekkere blir det nok for de to om noen år:) veldig fornøyd med to, og har egentlig bestemt oss for at det holder. men skulle vi ombestemme oss, blir det nok ikke før minste er 4 år ;)

Jeg tenker også at jeg vil ha en baby til når snuppa er 2 år fordi jeg vet de vil ha mye glede av hverandre. Det er 1 år og 10 mnd mellom meg og lillebror. Vi var vel knoll og tott frem til ungdomsskolealder :) Jeg ønsker meg en jente til :p også vil jeg vente en ca 5 år før vi får attpåklatten :D Vi får se hvor enig jeg er med meg selv om et års tid når det er på tide å bli gravid med nr 2 :p

Her har vi to tette og en attpåklatt ;-) 2 år mellom de to eldste. Når minstemann kom var de henholdsvis 8 og 6 år. Veldig kjekt med to hjelpsomme storesøstre :-)

Back
Topp