Til dere som ikke har

Mulig det, men det er aldri tvil for meg om deg og Regina uansett, altså. Og jeg er nok ikke den eneste. Du kan ha så lite bilde du bare vil (det i seg selv skiller seg ut så da må jeg jo se på nick) jeg kjenner deg igjen på navnet.

Mulig det, men det er aldri tvil for meg om deg og Regina uansett, altså. Og jeg er nok ikke den eneste. Du kan ha så lite bilde du bare vil (det i seg selv skiller seg ut så da må jeg jo se på nick) jeg kjenner deg igjen på navnet.
Jeg trenger heldigvis ikke være bekymret for svigers og kan fint fortelle hvem jeg er, men mine grunner er fordi jeg tar motstand av div ting her inne nå ;-)

Skjønner jeg har gjort inntrykk :p Hihi
Har bare lyst til å være litt anonym, siden dette er ett stort forum og "hele" verden kan se. Jeg er litt anonym på Facebook også, slettet jevnlig venner og går gjennom profilen min. Jeg er nok litt paranoid, har vært det i mange år :p
Men så har jeg jo samtidig denne egenskapen som er vanskelig å kombinere med å være anonym:o
Jeg har vært på forumet i mange år, hatt mange brukere, men har aldri klart å overse en diskusjon som engasjerer meg :D Hihi
Så dette må å bli usynlig i mengden kan nok bli litt hardt for meg ;)
På alle årene jeg har vært her, har jeg aldri turt å møtt noen, så er veldig pysete også :)

Hva definerer du som et tullebilde?
Det er en avatar eller et profilbilde, det er ikke at det skal være et bilde av vedkommende som er avgjørende, men at det er et bilde å relatere dem til, å kjenne dem igjen på.

Alle bilder som ikke er av deg selv ser jeg på som tullebilder, for meg holder nicknavnet da

Alle bilder som ikke er av deg selv ser jeg på som tullebilder, for meg holder nicknavnet da
Du om det, men et slikt bilde er i de fleste tilfeller nettopp ikke av en selv, og poenget med å kjenne noen igjen er lettere ved slike "tullebilder" enn enda ett av et menneske man ikke kjenner, bittelite og på avstand så ingen riktig ser er mange ganske like...
Hvorfor i all verden skulle en avatar, som leksikonet definerer som "Avatar, representasjon, legemliggjørelse; symbol eller bilde som brukes (f.eks. i chatteprogrammer på Internett eller i virtual reality) til å representere en person." behøve å være et bilde av vedkommende? Det skal vel egentlig tvert imot egentlig ikke være det

Du om det, men et slikt bilde er i de fleste tilfeller nettopp ikke av en selv, og poenget med å kjenne noen igjen er lettere ved slike "tullebilder" enn enda ett av et menneske man ikke kjenner, bittelite og på avstand så ingen riktig ser er mange ganske like...
Hvorfor i all verden skulle en avatar, som leksikonet definerer som "Avatar, representasjon, legemliggjørelse; symbol eller bilde som brukes (f.eks. i chatteprogrammer på Internett eller i virtual reality) til å representere en person." behøve å være et bilde av vedkommende? Det skal vel egentlig tvert imot egentlig ikke være det

Forstår poenget ditt men velger intill videre å ikke ha bilde, slik at noen kan bruke energi på å irritere seg over det

Forstår poenget ditt men velger intill videre å ikke ha bilde, slik at noen kan bruke energi på å irritere seg over det
Tror ikke noen irriterer seg over det? Det fører bare til at du ikke blir like godt husket som de med bilde (med mindre du gjør deg veldig bemerket da :p ).

Tror sannelig jeg irriterer meg mindre over ditt manglende bilde enn du gjør over mitt bilde av en blomst ;-)

Tror sannelig jeg irriterer meg mindre over ditt manglende bilde enn du gjør over mitt bilde av en blomst ;-)

:) jeg bruker faktisk ikke energi på bilder og ikke bilder har bare ikke sett poenget å legge ut bilde om jeg ikke vil ha bilde av meg selv...

Tror ikke noen irriterer seg over det? Det fører bare til at du ikke blir like godt husket som de med bilde (med mindre du gjør deg veldig bemerket da :p ).

Gjør meg ikke noe å ikke bli husket;)

Regina! Så bra med bilde! Visste du ville kjenne på presset :hilarious:

Hvis man skal være anonym så kan man heller bytte både bilde og navn da ;-) men ser ikke helt hvorfor folk skulle gjøre det, med mindre de ikke klarer å stå for det de sier.

Hvis man skal være anonym så kan man heller bytte både bilde og navn da ;-) men ser ikke helt hvorfor folk skulle gjøre det, med mindre de ikke klarer å stå for det de sier.

Handler ikke om at man ikke vil stå for det man sier, men etter mange år her inne så føler jeg for å ikke ha samme nick hele tiden ;)
Og noen er mer private enn andre :)

Handler ikke om at man ikke vil stå for det man sier, men etter mange år her inne så føler jeg for å ikke ha samme nick hele tiden ;)
Og noen er mer private enn andre :)
Ok det er ditt valg.

Men skjønte ikke hva det hadde med å være privat å gjøre? Man deler jo strengt tatt det man ønsker å dele... Og hvis man føler man deler for mye så bør man vel heller tenke før man poster. Sånn jeg tenker da. Jeg liker å være privat jeg også. Derfor jeg har skjult profil.

Back
Topp