Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trenger heldigvis ikke være bekymret for svigers og kan fint fortelle hvem jeg er, men mine grunner er fordi jeg tar motstand av div ting her inne nå ;-)Mulig det, men det er aldri tvil for meg om deg og Regina uansett, altså. Og jeg er nok ikke den eneste. Du kan ha så lite bilde du bare vil (det i seg selv skiller seg ut så da må jeg jo se på nick) jeg kjenner deg igjen på navnet.
Mulig det, men det er aldri tvil for meg om deg og Regina uansett, altså. Og jeg er nok ikke den eneste. Du kan ha så lite bilde du bare vil (det i seg selv skiller seg ut så da må jeg jo se på nick) jeg kjenner deg igjen på navnet.
Hva definerer du som et tullebilde?
Det er en avatar eller et profilbilde, det er ikke at det skal være et bilde av vedkommende som er avgjørende, men at det er et bilde å relatere dem til, å kjenne dem igjen på.
Hva mener du med tullebilde?
Du om det, men et slikt bilde er i de fleste tilfeller nettopp ikke av en selv, og poenget med å kjenne noen igjen er lettere ved slike "tullebilder" enn enda ett av et menneske man ikke kjenner, bittelite og på avstand så ingen riktig ser er mange ganske like...Alle bilder som ikke er av deg selv ser jeg på som tullebilder, for meg holder nicknavnet da
Du om det, men et slikt bilde er i de fleste tilfeller nettopp ikke av en selv, og poenget med å kjenne noen igjen er lettere ved slike "tullebilder" enn enda ett av et menneske man ikke kjenner, bittelite og på avstand så ingen riktig ser er mange ganske like...
Hvorfor i all verden skulle en avatar, som leksikonet definerer som "Avatar, representasjon, legemliggjørelse; symbol eller bilde som brukes (f.eks. i chatteprogrammer på Internett eller i virtual reality) til å representere en person." behøve å være et bilde av vedkommende? Det skal vel egentlig tvert imot egentlig ikke være det
Tror ikke noen irriterer seg over det? Det fører bare til at du ikke blir like godt husket som de med bilde (med mindre du gjør deg veldig bemerket daForstår poenget ditt men velger intill videre å ikke ha bilde, slik at noen kan bruke energi på å irritere seg over det
I denne sammenheng bilder som ikke er av deg selv....
Tror sannelig jeg irriterer meg mindre over ditt manglende bilde enn du gjør over mitt bilde av en blomst ;-)Forstår poenget ditt men velger intill videre å ikke ha bilde, slik at noen kan bruke energi på å irritere seg over det
Tror sannelig jeg irriterer meg mindre over ditt manglende bilde enn du gjør over mitt bilde av en blomst ;-)
Tror ikke noen irriterer seg over det? Det fører bare til at du ikke blir like godt husket som de med bilde (med mindre du gjør deg veldig bemerket da).
Syns jeg ogsåDet var fint, da.![]()
Regina! Så bra med bilde! Visste du ville kjenne på presset![]()
Hvis man skal være anonym så kan man heller bytte både bilde og navn da ;-) men ser ikke helt hvorfor folk skulle gjøre det, med mindre de ikke klarer å stå for det de sier.
Ok det er ditt valg.Handler ikke om at man ikke vil stå for det man sier, men etter mange år her inne så føler jeg for å ikke ha samme nick hele tiden
Og noen er mer private enn andre![]()