Til dere som ikke har

Ok det er ditt valg.

Men skjønte ikke hva det hadde med å være privat å gjøre? Man deler jo strengt tatt det man ønsker å dele... Og hvis man føler man deler for mye så bør man vel heller tenke før man poster. Sånn jeg tenker da. Jeg liker å være privat jeg også. Derfor jeg har skjult profil.

Er det noe problem for deg da at andre heller vil gjøre det på en annen måte enn deg? Veldig mange her inne bytter nick jevnlig, hvorfor er det ett problem?
Og hadde det ikke vært ett problem med at profilbilder man hadde for flere år tilbake dukker opp når man qouter så hadde ikke jeg byttet bruker. Men vil ikke ha det bilde liggende, er en grunn til at man fjerner de. Derfor skifter jeg bruker ;)

Hadde det vært mulig å bytte profilbilder og nick her på babyverden så hadde jeg heller gjort det. Så er det jo utrolig kjedelig å hete det samme hele tiden ;)

Er det noe problem for deg da at andre heller vil gjøre det på en annen måte enn deg? Veldig mange her inne bytter nick jevnlig, hvorfor er det ett problem?
Og hadde det ikke vært ett problem med at profilbilder man hadde for flere år tilbake dukker opp når man qouter så hadde ikke jeg byttet bruker. Men vil ikke ha det bilde liggende, er en grunn til at man fjerner de. Derfor skifter jeg bruker ;)

Har jeg sagt at det var er problem? Jeg sa at jeg ikke skjønner grunnen til det eller ser hvorfor det er nødvendig av private årsaker.

Hvis man skal være anonym så kan man heller bytte både bilde og navn da ;-) men ser ikke helt hvorfor folk skulle gjøre det, med mindre de ikke klarer å stå for det de sier.

Det å bytte navn synes jeg er litt trist, når du begynner å "kjenne de" så bytter de bare forkledning

Back
Topp