Til dere som husker meg. Nå er jeg gravid igjen!!! :)))))



MittAndre <3> skrev:
Så herlig å høre fra deg! Husker deg kjempegodt!!! Ble veldig glad og smilte når jeg så overskriften din! Hadde håpet du skulle gi lyd fra deg om du ble gravid igjen :) Såvidt jeg husker er vi bursdagsvenninner? Har ikke du 10.10? Uansett, ønsker deg all verdens lykke til og et fantastisk 9 mdnr langt svangerskap! Gratulerer!!!! Hold oss gjerne oppdatert etter ul :) Stor klem!



Så koselig :) Husker jo dere veldig godt og ble trist for at jeg måtte forlate dere. Stemmer at vi er bursdagsvenninner ;)) Skal titte litt oftere innom dere og fortelle hvordan det går. Har formen din vært bra? Klem
 


Smila79 skrev:


MittAndre <3> skrev:
Så herlig å høre fra deg! Husker deg kjempegodt!!! Ble veldig glad og smilte når jeg så overskriften din! Hadde håpet du skulle gi lyd fra deg om du ble gravid igjen :) Såvidt jeg husker er vi bursdagsvenninner? Har ikke du 10.10? Uansett, ønsker deg all verdens lykke til og et fantastisk 9 mdnr langt svangerskap! Gratulerer!!!! Hold oss gjerne oppdatert etter ul :) Stor klem!



Så koselig :) Husker jo dere veldig godt og ble trist for at jeg måtte forlate dere. Stemmer at vi er bursdagsvenninner ;)) Skal titte litt oftere innom dere og fortelle hvordan det går. Har formen din vært bra? Klem

Godt å høre, vi vil veldig gjerne høre hvordan det går med deg framover! :)
Formen min er relativt bra (alt er relativt, ikke sant?;), jeg er 50% sykmeldt grunnet vann i kroppen, carpal tunnel-syndrom, etc, men ellers er jeg fin form! Trener faktisk spinning 2-3 ganger i uka enda, og det er jeg superfornøyd med! :)
Håper formen din er fin framover og at du får en koselig opplevelse på ul! Klem :)
 
Så fantastisk! Håper spira sitter denne gangen! Gratulerer kjempemasse :o)
 
Back
Topp