Til dere som husker meg. Nå er jeg gravid igjen!!! :)))))

Smila79

Forelsket i forumet
Hei jenter..

Tilhørte jo dere, men hadde en SA i slutten av september.

Er gravid igjen nå :-D :-D Tok litt tid.. men er veldig glad og håper spiren klamrer seg fast.
Brystene er ømme og magen oppblåst, så kjenner jeg er gravid! Kryss fingrene for meg ;)

Håper det er bra med dere!  :)
 
Så kjekt med en oppdatering fra deg :) Gratulerer så mye med en ny spire! Håper den klamrer seg fast og blir i 40 uker i magen denne gangen :) Lykke til framover!
 
hei Smila!!!!

Så godt å høre!
Jeg satser på at dette skal gå riktige veien og ønsker deg lykke til resten av svangerskapet.
Du kan gjerne holde oss oppdatert oftere!
 


blåkanin skrev:
Så kjekt med en oppdatering fra deg :) Gratulerer så mye med en ny spire! Håper den klamrer seg fast og blir i 40 uker i magen denne gangen :) Lykke til framover!



Sign
 
Terminen er 7.september.. :)

Spennende tid! Har allerede bestilt tidlig UL hos gynokologen min når jeg er 8 uker på vei, må få sett om hjertet slår og at alt er bra med skatten vår. ;)

Bra med dere jenter? Hvor langt er dere på vei nå?
 


Smila79 skrev:
Terminen er 7.september.. :)

Spennende tid! Har allerede bestilt tidlig UL hos gynokologen min når jeg er 8 uker på vei, må få sett om hjertet slår og at alt er bra med skatten vår. ;)

Bra med dere jenter? Hvor langt er dere på vei nå?

Gled deg til 1. UL!
Skulle spørre om en i uke 11 eller 12 og, jeg har fått flere også, og det gjør veldig godt for en som har mistet før!
Her er jeg 21 uker i dag, og etter ord. UL og spark i magen ENDELIG ikke så redd mer.
 
Gratulerer så mye! Det var en koselig nyhet :D
 
Så fint å høre fra deg igjen! Det var godt å høre at du er gravid igjen. Det har jo ikke tatt så lang tid. Det er tross alt ikke gått så mange månedene. Håper alt går bra denne gangen.
 
Gratulerer så masse Jeg ville kanskje hatt en UL i uke 12. Det er veldig tungt å ha sett babyen sin i uke åtte, så går det gale .. Lykke til
 
Så utrolig koselig!!! GRATULERER!!!:)  
 
Så hyggelig! Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet! :-)
 
Gratulerer så masse! Jeg var selv på tidlig ul (uke 7). Fikk se bankende hjerter og det var utrolig deilig etter at vi også mistet :) Angrer ikke ett sekund! Selv om det bare er en liten prikk :P
 
Så herlig å høre fra deg! Husker deg kjempegodt!!! Ble veldig glad og smilte når jeg så overskriften din! Hadde håpet du skulle gi lyd fra deg om du ble gravid igjen :) Såvidt jeg husker er vi bursdagsvenninner? Har ikke du 10.10? Uansett, ønsker deg all verdens lykke til og et fantastisk 9 mdnr langt svangerskap! Gratulerer!!!! Hold oss gjerne oppdatert etter ul :) Stor klem!
 
Så koselig :) lykke til :)
 
Gratulerer og lykke til. Skal krysse fingrene for deg. :)
 
Hurra,gratulerer så mye:)
 


Smila79 skrev:
Terminen er 7.september.. :)

Spennende tid! Har allerede bestilt tidlig UL hos gynokologen min når jeg er 8 uker på vei, må få sett om hjertet slår og at alt er bra med skatten vår. ;)

Bra med dere jenter? Hvor langt er dere på vei nå?


Gratulerer!!! \o/ Jeg krysser fingre og tær for deg! Septemberbarn er fine :) Du får lov å gå en uke over også: 14. september deler jeg mer enn gjerne ;)

Her er alt bra, magen begynner å stikke ut, ble satt 3 dager frem på ordinær ul sist mandag og det var en livlig krabat der inne. 20+1 i dag. Tiden går fort :)

Masse lykke til og hold oss veldig gjerne oppdatert!!
 
Back
Topp