Til dere som har vært på ultralyd hos Oslo City

Sniker fra juli.
Vurdert og bestille time der jeg også. Leser en del possetivt om dem. Men sett en del negativt om dem inne her. Så ble jo så usikker :inpain: når skal dere dit???

Hvem har dere vært hos? Og var dere fornøyd? Tenkte å bestille time til helgen :)

Sniker
Vært der 2 ganger og misfornøyd begge gangene. Veldig rett inn og rett ut og ufølsom gyn. Men dette er en konkret jeg har vært hos, de har flere så kan være noen andre er litt bedre.
Men byporten er jo rett ved og der er det mye hyggeligere å gå. Kompetansen til de ulike gynekologen er nok like bra, men på byporten fikser alle jeg har vært hos den menneskelige biten veldig bra også, og det er jo litt viktig.

Sniker fra juli.
Vurdert og bestille time der jeg også. Leser en del possetivt om dem. Men sett en del negativt om dem inne her. Så ble jo så usikker :inpain: når skal dere dit???

De er veldig kliniske, ikke et sted jeg ville gått for en hyggelig UL.

Har bare vært på Oslo city for en celleprøve en gang, var bare rett inn og rett ut, har mye bedre erfaringer fra andre steder :)

Jeg har ikke vært og ikke tenkt meg dit, men anbefaler på det sterkeste Oslo jordmor og ultralydklinikk:happy:

Høres ut som det er veldig delte meninger om de anbefales eller ikke. Jeg velger å dra dit likevel. Det vil alltid være noen som er fornøyde og misfornøyde. Gynekologer er kanskje generelt litt annerledes å gå til enn jordmødre og de som kun driver med ultralyd av gravide? Når jeg var på sykehuset fordi jeg var innlagt så var det gynekologer som tok ultralyd av meg, og jeg hadde ingen supergod opplevelse da heller.

Sniker fra juli.
Jeg har time på fredag, men når jeg leser videre nedover her så blir jeg sååå usikker :oops:

Linda Johansen, ble det så jet bestilte til :rolleyes:

Det er ikke mye dilldall med henne. Det er vanligvis rett inn og rett ut. For min del var det helt supert da dilldall er noe av det verste jeg vet, men kanskje det ikke passer for alle andre. Trivelig dame, sier ikke så mye men er effektiv og dyktig.

Back
Topp