Mortil2hoho
Flørter med forumet
Hvem har dere vært hos? Og var dere fornøyd? Tenkte å bestille time til helgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem har du bestilt time til?Følger med her jeg ogsåSkal dit på ultralyd i løpet av denne uka
Hos Huseby. Godt voksen mann, så tenkte at han har nok en del erfaringHvem har du bestilt time til?![]()
Hvem tenkte du å bestille til? Linda Johansen, ble det så jet bestilte tilHos Huseby. Godt voksen mann, så tenkte at han har nok en del erfaringHvem tenkte du å bestille til?
![]()
Hos Huseby. Godt voksen mann, så tenkte at han har nok en del erfaringHvem tenkte du å bestille til?
![]()
Åh, så braHan har jeg hørt mye bra om![]()

Åh, så bra![]()
Nesten så jeg lurer på om jeg skal endre timen min til Huseby jeg også, når jeg leser detteHan har jeg hørt mye bra om![]()

Hvem har dere vært hos? Og var dere fornøyd? Tenkte å bestille time til helgen![]()
Sniker fra juli.
Vurdert og bestille time der jeg også. Leser en del possetivt om dem. Men sett en del negativt om dem inne her. Så ble jo så usikkernår skal dere dit???

Hun var jeg hos pga. blødninger i uke 7 og vil virkelig ikke anbefale henne. Huseby satt inn spiralen min, og han likte jeg veldig godt.Linda Johansen, ble det så jet bestilte til![]()
Jeg har time på fredag, men når jeg leser videre nedover her så blir jeg sååå usikkerSniker fra juli.
Vurdert og bestille time der jeg også. Leser en del possetivt om dem. Men sett en del negativt om dem inne her. Så ble jo så usikkernår skal dere dit???
Hva gikk galt? Hvorfor kan du ikke gå god for henne ?Sniker.
Hun var jeg hos pga. blødninger i uke 7 og vil virkelig ikke anbefale henne. Huseby satt inn spiralen min, og han likte jeg veldig godt.
Linda Johansen, ble det så jet bestilte til![]()