Til dere som har vært gravid før - når kom magen som førstegangsfødende?

moro att det kan va sån forskjell alltså! gleder mig til å se alla fine mager om noen uker! (månader) :p

Rundt uke 20.:) Så ikke ordentlig gravid ut for rundt uke 33. Har bakovervendt livmor og da kan det komme ganske seint.

Jeg mente jeg hadde stor babymage i uke 16-17, men ser jo nå på bilder at den var egentlig ganske liten. Knapt synlig med klær :hilarious: i uke 20-21 var det en åpenbar gravidmage.

Hadde en søt liten kul da jeg rundet 17 uker, kun synlig da jeg lå flatt.
Ordentlig babymage fikk jeg vel ikke før 22-23 uker kanskje. Skal se om jeg finner no bilder.

Med nr 1 trodde nesten ingen at jeg var gravid før i uke 26 og ALT av strekkmerker kom over natten minnes jeg.
Jeg var da alt for tynn og det la jeg merke til etter fødsel.. Følte meg som et skjelett! :sorry:

Med nr 2 så kom den lille søte magen allerede i uke 15. Var da normalvektig og magen ble nok så stor.

Nå er jeg gravid igjen under 1 år etter fødsel nr 2 og 10 kg ekstra på kroppen, så er jeg svært spent på hvor lenge jeg kan holde det skjult :happy:

Den kom rundt uke 16-17, føler meg så oppblåst nå at det ser ut som jeg er 5 mnd på vei :P

Uke 11 med førstemann :)
Med nummer 2 var det bitteliten mage rundt uke 14-15 :)

Jeg gleder meg også veldig til magen kommer og håper liksom at den kommer til jul, det hadde vært så koselig, da er jeg rundt 17/18 uker:Heartpink

Føler jeg allerede har mage. Er så oppblåst og det går ikke bort om morgenen heller [emoji17] Umulig at det er baby [emoji13] Skal sies at det riktignok er blitt veldig ubehagelig å sove på magen så er helt klart noe der inne som presser.

Føler jeg allerede har mage. Er så oppblåst og det går ikke bort om morgenen heller [emoji17] Umulig at det er baby [emoji13] Skal sies at det riktignok er blitt veldig ubehagelig å sove på magen så er helt klart noe der inne som presser.
Hvor langt er du på vei? :) Jeg merker også at magen er større, men jeg har lagt på meg noen kg også, og merker at jeg er oppblåst.
Har pakket bort de strammeste buksene mine og gleder meg til å starte med gravidbukser, men føler det er litt tidlig enda:rolleyes: Er 10+3 i dag :)

Første gang kom magen rundt uke 17-18, her er første magebilde jeg tok da, uke 20 :-)
Spent på når den kommer her nå, egentlig spent på om det vises eller ikke til jul #oppblåst ;-) :-P

Vedlegg

• 37ABCE2C-1503-4C7B-9AC2-C53F623355CC.jpeg
    37ABCE2C-1503-4C7B-9AC2-C53F623355CC.jpeg
    90 KB · Visninger: 27
Første gang kom magen rundt uke 17-18, her er første magebilde jeg tok da, uke 20 :)
Spent på når den kommer her nå, egentlig spent på om det vises eller ikke til jul #oppblåst ;-) :p
Så fin mage du hadde :) Jeg har allerede tatt mitt første magebilde og er bare 10+3, men det er for å ha til sammenligning senere da;) Hvor langt er du på vei til jul da? Magen kommer vel ofte tidligere med andremann :)

Så fin mage du hadde :) Jeg har allerede tatt mitt første magebilde og er bare 10+3, men det er for å ha til sammenligning senere da;) Hvor langt er du på vei til jul da? Magen kommer vel ofte tidligere med andremann :)
14/15 uker, så spørs om ikke den syns ganske godt da ;-) Håper egentlig på å fortelle familie osv til jul at det kommer en til, men vi får se ;-P

Hvor langt er du på vei? :) Jeg merker også at magen er større, men jeg har lagt på meg noen kg også, og merker at jeg er oppblåst.
Har pakket bort de strammeste buksene mine og gleder meg til å starte med gravidbukser, men føler det er litt tidlig enda:rolleyes: Er 10+3 i dag :)

Er 7+6. Fullgåtte 8 i morgen. Hurra!!
Har nok lagt på meg 1 kg eller 2 jeg også pga. medisinbruk. Veldig typisk å binde vann og særlig rundt magen når man går på Prednisolon. Er vel mer det enn baby. Tror dog at livmoren min utvider seg noe raskere da dette er min 4 graviditet i år. Kommet til uke 10 og 12 tidligere. Er mye som strammer nå! [emoji85]

Jeg gleder meg også veldig til magen kommer og håper liksom at den kommer til jul, det hadde vært så koselig, da er jeg rundt 17/18 uker:Heartpink
Ja det hadde vært kjekt om min og kunne sees litt da, da får vell resten av familien til samboeren vite det og (ja de bor ikke her og vil ikke si noe i tlf når vi alikevell skal feire jul hos de i år)

Back
Topp