Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Jeg merker også at magen er større, men jeg har lagt på meg noen kg også, og merker at jeg er oppblåst.Føler jeg allerede har mage. Er så oppblåst og det går ikke bort om morgenen heller [emoji17] Umulig at det er baby [emoji13] Skal sies at det riktignok er blitt veldig ubehagelig å sove på magen så er helt klart noe der inne som presser.
Så fin mage du hadde Jeg har allerede tatt mitt første magebilde og er bare 10+3, men det er for å ha til sammenligning senere da Hvor langt er du på vei til jul da? Magen kommer vel ofte tidligere med andremannFørste gang kom magen rundt uke 17-18, her er første magebilde jeg tok da, uke 20
Spent på når den kommer her nå, egentlig spent på om det vises eller ikke til jul #oppblåst ;-)
14/15 uker, så spørs om ikke den syns ganske godt da ;-) Håper egentlig på å fortelle familie osv til jul at det kommer en til, men vi får se ;-PSå fin mage du hadde Jeg har allerede tatt mitt første magebilde og er bare 10+3, men det er for å ha til sammenligning senere da Hvor langt er du på vei til jul da? Magen kommer vel ofte tidligere med andremann
Blir spennende å se da14/15 uker, så spørs om ikke den syns ganske godt da ;-) Håper egentlig på å fortelle familie osv til jul at det kommer en til, men vi får se ;-P
Hvor langt er du på vei? Jeg merker også at magen er større, men jeg har lagt på meg noen kg også, og merker at jeg er oppblåst.
Har pakket bort de strammeste buksene mine og gleder meg til å starte med gravidbukser, men føler det er litt tidlig enda Er 10+3 i dag
Ja det hadde vært kjekt om min og kunne sees litt da, da får vell resten av familien til samboeren vite det og (ja de bor ikke her og vil ikke si noe i tlf når vi alikevell skal feire jul hos de i år)Jeg gleder meg også veldig til magen kommer og håper liksom at den kommer til jul, det hadde vært så koselig, da er jeg rundt 17/18 uker