Til dere som har vært gravid før - når kom magen som førstegangsfødende?

Førstegang: Uke 18-19
2. Gang: Uke 14-15 :)

Blir spennende å se når den dukker opp nå :D

Fortalte det på jobb etter oul, så magen kom etter det en gang

Sniker fra juli men med nr 1 gikk magen fra småfeit (hadde litt polstring fra før) til kikkelig babymage rundt uke 17

Uke 12 er de bare på størrelse på en mandarin men spørs veldig hvordan man bærer barnet også. Noen har de veldig innvendig mens andre strutter ut med en gang. Også er det jo litt forskjell om man har litt ekstra polstring eller er veldig slank :)

Med nr 1 husker jeg at jeg gikk mes vanlig dongeri bukse, fikk ikke noe mage før uke 21-22.
Med nr 2 kom magen i uke 16-17 :happy:
Spent på hvor tidlig den kommer nå..

Tja, kunne skimte en liten bump rundt uke 15, ble mer synlig når jeg bikket uke 20-21 :)

Husker faktisk ikke heilt... men fortalte det på jobb i midten av juni og var ikke veldig stor mage da. Termin i midten av november.

Men ikke like magemuskler nå så magen kommer nok tidligere denne gangen [emoji5]

Husker ikke helt. Tror egentlig jeg bare var oppblåst for jeg følte jeg fikk stor mage veldig tidlig. Denne gangen håper jeg det ikke går like fort

BD359B59-7C8E-43E4-8105-265FC2851CF9.jpeg fick väl en liten kul runt uke 15. Spelar stor roll hur man klär sig med. Om man vill framhäva eller dölja. Jag var såååå stolt och hade mammabukser och tight t.skjorte så da ble det ganska markert babykul. detta bildet er riktignok fra nr to, men var nästan samma med nr 1!

Første gang noen la merke til det sist var da jeg var halvveis, og da gikk det enda en stund før folk flest la merke til det. Syntes jo det var veldig kjedelig at det tok så lang tid, spent på denne gang.

Første gang kom magen ca uke 24-25.

Andre gang kom den ca uke 30, men hadde veldig liten mage.

Screenshot_2018-10-23-10-59-31-1.png

Dette er tre dager før fødsel.

Last edited:
Back
Topp