June anette
Betatt av forumet
Jeg har termin 30 mai. Hva trenger man til baby i den tiden.. Kommer jo selvsagt an på vær og temperaturer hva man har på dem, men hva kjøpte dere? :)(:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar :) Synes det er litt vanskelig dette me klær og temperatur. Er redd jeg tar på for mye tøy på varme dager og for lite på kalde dager. Har oktoberbarn fra før, så det blir jo litt forskjell på å ha sommerbarn. :)June anette skrev:
Kleo79 skrev:
Tusen takk for svar :) Synes det er litt vanskelig dette me klær og temperatur. Er redd jeg tar på for mye tøy på varme dager og for lite på kalde dager. Har oktoberbarn fra før, så det blir jo litt forskjell på å ha sommerbarn. :)June anette skrev:
Ville avventet med å kjøpe for mye fram til du ser hvordan sommeren blir. Skal selv få min lille i begynnelsen av august, og det kan enten være supervarmt eller småkaldt. Må bare vente og se. Det spørs også helt på hvilken temperatur barnet har. Min datter er generelt sett varm døgnet rundt, og svetter når andre fryser. Veldig individuelt.